sy-logo-topleft
Yrittäjien aluejärjestösivustot:
Jäsensivut
23.11.2011

Kuopion Yrittäjien hallitus järjestäytyi!

Kuopion Yrittäjien toimintaa suunnittelee, koordinoi ja toteuttaa puheenjohtajasta ja yhdeksästä jäsenestä muodostuva hallitus sekä neljä valiokuntaa. Tuleva vuosi on nimetty Hyödyn vuodeksi, käytännössä tämä tarkoittaa yrittäjien yhteenkuuluvuuden, yhdessä vaikuttamisen ja yhteisöllisyyden lisäämistä sekä palveluveroston luomista jäsenyrittäjien käyttöön.

Puheenjohtajisto

Kuopion Yrittäjien Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Noora Kivi (Lakeland Lines Oy/Kuopion Roll Risteilyt), Marko Luostarinen (Taksi Marko Luostarinen Tmi) valittiin ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi ja ensimmäistä vuottaan hallituksessa aloittava Pasi Pitkänen (Kuopion Monirakennus Oy) valittiin toiseksi varapuheenjohtajaksi.

Vuoden 2012 valiokunnat

Järjestäytymiskokous valitsi valiokuntien puheenjohtajat, jotka valitsevat jäsenet valiokuntiinsa.

Edunvalvontavaliokunta:

Kuopion Yrittäjien edunvalvontatyöstä vastaa puheenjohtajan johdolla hallitus. Edunvalvontavaliokunnan puheenjohtajaksi järjestäytymiskokouksessa valittiin Pasi Pitkänen. Päivittäistä edunvalvontatyötä tekee puheenjohtajisto yhdessä toiminnanjohtajan ja edunvalvontavaliokunnan kanssa.

Syyskokouksen vahvistaman toimintasuunnitelman mukaan Kuopion Yrittäjien ensi vuoden ensisijaisia tavoitteita ovat:

• yrittäjyyden arvostuksen ja merkityksen kasvattaminen
  • markkinaosuuden kasvattaminen kaupungin hankinnoissa
  • kilpailun vääristymien vähentäminen
  • osaavan työvoiman saatavuuden turvaaminen

Järjestövaliokunta:

Järjestövaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Leena Heikkinen (Kirjasto Kahvila, Talli Kahvila)
. Valiokunnan tärkein tehtävä on yhdessä toiminnanjohtajan kanssa aktiivisesti edistää jäsenpysyvyyttä sekä avustaa jäsenhankkijaa uusien jäsenien hankinnassa. Jäsentavoite vuodelle 2012 on 1750 jäsentä. Valiokunta koordinoi myös jäsenyrittäjien käyttöön ja hyödyksi rakennettavaa palveluverkostoa.

Lisäksi järjestövaliokunnan puheenjohtaja valmistelee yhdessä vaalivaliokunnan kanssa esitykset Kuopion Yrittäjien hallitukselle yrittäjäpalkintojen saajista.

Tiedotusvaliokunta:

Tiedotusvaliokunnan puheenjohtajana jatkaa Jarmo Seppälä (Viestintä J. Seppälä). Valiokunnan tehtävänä on suunnitella viestintää ja sen keinoja sekä laatua pitkällä tähtäimellä sekä luoda yhdessä toiminnanjohtajan kanssa suhteita tiedotusvälineisiin. Tiedottamisen käytännön suunnittelusta ja toimenpiteistä vastaa toiminnanjohtaja.

Valmennusvaliokunta:

Valmennusvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Marja-Leena Martikainen (Mannekiiniklubi Mandi Ky)
.  Valiokunnan tärkein tehtävä on jäsenten välisen yhteistyö, yhteisöllisyyden ja verkostoitumismahdollisuuksien lisääminen kaikessa toiminnassa sekä koulutus- ja hyvinvointitapahtumien suunnittelu. Valmennusvaliokunta yhdessä toiminnanjohtajan kanssa koordinoi eri oppilaitosten kanssa tehtävää yhteistyötä.

Vaalivaliokunta:

Kuopion Yrittäjien vaalivaliokuntaan kuuluu neljä edellistä puheenjohtajaa: Mika Kolehmainen, Sirpa Koponen, Upi Heinonen ja Jukka Hallman. Vaalivaliokunnan tehtävänä on esittää syyskokoukselle ehdokkaita  Kuopion Yrittäjien hallituksen jäseniksi erovuoroisten tilalle sekä uudeksi puheenjohtajaksi. Lisäksi Vaalivaliokunta tekee yhdistyksen hallitukselle ehdotuksia yhdessä järjestövaliokunnan kanssa Kuopion Yrittäjien palkinnonsaajista.

Toiminnanjohtaja vastaa päivittäisestä toiminnasta

Yhdistyksen päivittäisestä toiminnasta vastaa  toiminnanjohtaja Kirsi Sisso-Litmanen. Hänen tehtäviinsä kuuluu mm. yhteydet yhteistyökumppaneihin, tiedottamisen käytännön tehtävät sekä toiminnan ja tapahtumien suunnittelu yhdessä yhteistyökumppaneiden, hallituksen ja valiokuntien kanssa.

Savon Yrittäjien hallituspaikat

Kuopio Yrittäjillä on Savon Yrittäjien hallituksessa viisi paikkaa, edustajiksi Savon Yrittäjien hallitukseen valittiin Noora Kivi, Leena Heikkinen, Marko Luostarinen, Marja-Leena Martikainen ja Pasi Pitkänen.

• Plus
  • Minus

22.12.2011 13:59, Anonymous

Teillä on varapuheenjohtajana Luostarinen, joka toimiessaan Savon Taksidata oy:n hallituksen pj:nä saattoi yhtiön vararikon partaalle. Hänen hallituksensa ei saanut tartuvapautta yhtiökokoukselta oyl:n vastaisten toimien, suhmuroinnin ym. vuoksi.

14.1.2012 23:51, Anonymous

Näinkö on? No, eipä hän varapj:na pysty viemään tämän yhdistyksen taloutta vararikon partaalle, eiköhän tuo muu hallitus pidä suitsia sen verran kireällä.

16.1.2012 12:49, Anonymous

Suavat varasa pittee. Siinä on semmone mies, joka ossoo tuhlata toisten rahat hetmiten. Suap yhtistys olla varpaellaan tuommose suhmuroijan ja tallousasioesta ymmärtämättömän kanssa. Sehä on nähty savontaksissa.

26.1.2012 15:31, Anonymous

Taitaa eka kaveri tarkoittaa vastuuvapautta. Luostarisen hallitus ei todellakaan saanut sitä. Ja nyt sai potkut pj:n paikalta. Siinä sitä on meidän järjestöön oiva vpj.
Viestiketju 1 - 4 / 4 Sivu 1 / 1 1

Kirjoita vastaus

Varmistus *
Captcha =