Etsi

Hämeen Yrittäjien kokous valitsi jäseniä aluejärjestön hallitukseen

Hämeen Yrittäjien sääntömääräinen kokous valitsi jäseniä aluejärjestön hallitukseen.

Hämeen Yrittäjien kokous järjestettiin Rengon Tulinummessa tiistaina 24. syyskuuta. Kokouksessa valittiin aluejärjestön hallituksen jäseniä erovuoroisten sekä hallituksesta pyynnöstään eronneen Tiina Latikan tilalle. Hänen lopputoimikaudekseen 31.12.2020 saakka hallitukseen valittiin Tiina Siika Riihimäeltä, varajäsenenä jatkaa Pirjo Järveläinen.

Hämeen Yrittäjien hallitukseen toimikaudelle 2020-2021 valittiin Janne Kankare Humppilasta (varajäseneksi Jukka Ylinen), Riikka Kinnunen Forssasta, (Mika Laine), Susanna Lohjelm Hämeenlinnasta (Markku Heikkilä), Petra Pulkkinen Janakkalsta (Harri Koski), Outi Saaristo Tammelasta (Janne Lintukorpi) Simo Siltaloppi Rengosta (Erkki Koskiniemi), Kati Helander Lopelta (Juha Mannoja) sekä Hattulasta Petteri Pullola (Arja Viitaniemi).

Hallituksessa jatkavat toimikautensa, vuoden 2020, loppuun asti Anne-Mari Aalto Jokioisilta (Petri Okkonen), Tapio Ahonen Ypäjältä (Tommi Sirén), Päivi Kankaanmäki Lammilta (Jyrki Hasila), Jyri Laine Hausjärveltä (Saara-Leea Lahtinen), Jukka Pietilä Hauholta (Asko Ylöstalo), Atte Rekola Tuuloksesta (Jani Pietiläinen) sekä SKAL Sisä-Suomen edustajana Pasi Saarinen (Pia Vuori).

Hämeen Yrittäjien puheenjohtajisto jatkaa kaksivuotisen toimikautensa (2019-2020) loppuun samassa kokoonpanossa. Puheenjohtajana toimii Minna Nissilä Tammelasta, 1. varapuheenjohtaja on Jarmo Laukkanen Lopelta, 2. puheenjohtaja Päivi Palm-Pylkkönen Forssasta sekä 3. varapuheenjohtaja Meiju Honkavuori Hattulasta.