Etsi

Emergency banner

Ajantasaiset tiedot koronasta yrittäjälle: yrittajat.fi/korona

Oletko Viestinviejämme?

Oletko viestinnän näkijä, tekijä ja toteuttaja? Pysyykö hersyvä luovuutesi pitkäjänteisyyden ja systemaattisuuden kärryillä? Pystytkö samaistumaan kohderyhmiin ja noukkimaan jyvät akanoista modernissa mediakentässä?

Sellaista viestinnän osaajaa Hämeen Yrittäjät etsii. Toteutat ja viet viestiä eteenpäin jäsenillemme sekä näköalapaikalta pystyt välittämään yrittäjyyden tahtotilaa myös yhteiskunnallisille sidosryhmillemme.

Emme etsi puhdasveristä tiedottajaa, toimittajaa, AD:tä, bloggaria, yhteisömanageria, brändinvartijaa, markkinointigurua, tapahtumakoordinaattoria, somettaja-tubettajaa tai järjestelmänörttiä. Kaikista julkituomisen ominaisuuksistasi on hyötyä, mutta suvereenia multiosaajaa emme taikavarvulla tavoittele. Pääasia, että sinulla on selkeää näkemystä, taitoa toteuttaa ja käytännön kokemusta viestinnän eri mahdollisuuksista sekä niiden vastuullisesta käytöstä.

Viestimme aktiivisesti eri kanavissa ja järjestämme tapahtumia, seminaareja ja koulutuksia. Olet selkeäsanainen sisältöjen toteuttaja ja vaikuttaja sekä pystyt tarjoamaan silmäkarkkia katsojalle. Pidät kielen keskellä suuta myös rekisterien ja digitaalisten työkalujen hetteikössä. Osaat viedä viestisi perille eli ymmärrät, minkälaisissa housuissa kohderyhmäsi istuu.

Tiiviissä tiimissämme ei johtotähtiä jaeta, vaan tehtäväkuvasi ja - nimikkeesi muovautuu ominaisuuksiesi myötä. Et ole yksin, sillä saat oman tiimin ja valtakunnallisen yrittäjäjärjestön tuen tavoitteisiin päästäksemme. Mahdollinen yrittäjäkokemuksesi auttaa ymmärtämään tätä kimuranttia sielunelämää, mutta se ei ole välttämätöntä.

Projisoi viestintäminäsi meille parhaaksi katsomalla tavalla. Ihan mielellämme luemme, katselemme tai kuuntelemme tarinasi. Tee se 31.1.2020 mennessä.

Pomomme Juha vinkkasi, että kohteliaaseen aikaan saa soittaa, p. 050 433 0134.

VERTAISTUKEA, VERKOSTOJA JA VAIKUTTAMISTA

Hämeen Yrittäjät on Suomen Yrittäjien aluejärjestö Kanta-Hämeessä. Tavoitteenamme on edetä rohkein ja uusiutuvin askelin, jotta yritystoiminta ja yrittäjyys voi hyvin - tuoden vaurautta ja verotuloja maakuntaan. Tarjoamme neuvontaa, koulutuksia, seminaareja sekä hyvinvointia ja yhteishenkeä kasvattavia tapahtumia - joilla olisi merkitystä yritystoiminnassasi, henkilökohtaisesti ja tässä hetkessä. Tuotamme ajankohtaista viestintää jäsenistöllemme ja meitä ympäröiville sidosryhmillemme. Jäseninämme on 2800 yritystä 15 paikallisyhdistyksessä lukuisilta eri toimialoilta.

www.hämeenyrittäjät.fi