YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
LinkedIn ja sosiaalinen myynti yrittäjänä
- Suomen Yrittäjät
Tässä koulutuksessa kehityt LinkedInin käyttäjänä ja sosiaalisessa myynnissä
Koulutuksessa perehdyt LinkedIniin B2B-myynnin kanavana sekä tehokkaisiin ja tavoitteellisiin toimintatapoihin.
Koulutuksen sisältöä
- LinkedIn Suomessa
- Miksi sosiaalinen myynti on tärkeää?
- Asiantuntijaviestinnän ABCD:
- Mistä ja miten aloittaa asiantuntijaviestintä?
- Vaikuttavan LinkedIn-profiilin elementit
- Osallistu ja verkostoidu!
- Opi uutta ja ota haltuun: aitous, aihesanat, emojit
Asiantuntijana
Heli Annala
Strategist, LM Someco Oy
Heli Annala on kokenut monimediamarkkinoija ja sosiaalisen median ammattilainen ja Helin sydän sykkii strategialle, sisällöille ja sosiaaliselle myynnille. Hän kouluttaakin mielellään henkilöbrändäyksestä, työnantajamielikuvasta ja
sosiaalisen median mahdollisuuksista osana markkinointimixiä.
Helillä on takana pitkä ura tv-alalta, joten liikkuvan kuvan sisällöt, luovat toteutukset ja monimediaisuus ovat hänen erikoisalaansa. Strategisen sisältömarkkinoinnin, laadukkaan sisällöntuotannon ja digitaalisen vuorovaikutuksen avulla yrityksillä on mahdollisuus kehittää brändimielikuvaansa, jättää muistijälki ja erottua joukosta edukseen – siihen Heli haluaakin innostaa ja kannustaa valmennuksissaan.