15.6.2020 klo 07:00
Uutinen

Tästä noustaan vielä -koulutus tukee päijäthämäläisiä yrittäjiä poikkeustilanteen aiheuttamissa haasteissa

Koulutuskeskus Salpauksessa alkaa syyskuussa koulutus, jonka avulla yrittäjät voivat vastata koronan aiheuttaman poikkeustilanteen mukanaan tuomiin haasteisiin. Salpaus ja Päijät-Hämeen Yrittäjät ovat suunnitelleet koulutuksen sisällön yhdessä vastaamaan yrittäjien tarpeita poikkeustilanteesta toipumiseen.

Tästä noustaan vielä -koulutuksessa yrittäjä saa tukea liiketoiminnan kehittämiseen. Koulutus auttaa hyödyntämään asiakasymmärrystä, sosiaalista mediaa sekä digitaalisia ratkaisuja. Koulutuksessa voi kehittää myös talousosaamista ja viestintätaitoja sekä luoda uusia verkostoja. Yksi koulutuksen aiheista on yrittäjän omasta hyvinvoinnista huolehtiminen.

– Tämä on erinomainen mahdollisuus kehittää yrityksen liiketoimintaa, verkostoitua ja saada vertaistukea muilta yrittäjiltä ja vastata poikkeustilanteen tuomiin haasteisiin, kertoo Päijät-Hämeen Yrittäjien toimitusjohtaja Heta Vihervirta-Vuontelo.

Maksuton koulutus toteutetaan verkossa

Syksyllä alkava koulutus toteutetaan täysin verkossa, joten siihen on helppo osallistua sellaisesta paikasta mikä itselle parhaiten sopii.

Koulutus sopii kaikille yrittäjille, jotka haluavat kehittää yritystoimintaansa. Koulutuksen käymällä on mahdollista suorittaa yrittäjän ammattitutkinto. Yrittäjän oppisopimuksella toteutettuna koulutus on maksuton. Koulutus alkaa syyskuussa 2020. Ilmoittaudu mukaan 15.8. mennessä.

Lue lisää Tästä noustaan vielä –koulutuksesta ja ilmoittaudu mukaan >

Taina Ketola, lehtori