2.6.2021 klo 08:51
Uutinen

Päijät-Hämeen Vuoden nuori yrittäjä 2021-palkinnon saaja on Marko Mussalo, AutoMussalo Oy

Päijät-Hämeen Vuoden nuori yrittäjä 2021-palkinnon saajaksi on valittu MarkoMussalo, AutoMussalo Oy. Hollolalainen yritys maahantuo ja myy hyväkuntoisia,hyvin varusteltuja ja tarkoin valittuja käytettyjä autoja. Yritys on toiminut Hollolassa vuodesta 2018 saakka ja se työllistää nykyisin kaksi henkilöä yrittäjän itsensä lisäksi.

– Me teemme perinteistä autokauppaa nykyaikaisella tavalla! Ollaan avoimia,satsataan palvelukokemukseen ja visuaalisuuteen. Jos asiakas tulee kauempaa ja
kauppoja ei synny, olemme luvanneet maksaa hänen matkakulunsa kotia, kuittia vastaan tietenkin, naurahtaa yrittäjä Marko Mussalo.

Yrityksen kasvunäkymät tulevaisuuden suhteen ovat positiiviset. Tarkoitus on pitää yritystoiminta kompaktina yhden katon alla, jotta palvelun hyvää tasoa saadaan
ylläpidettyä. Vaikka yritys on toiminut vasta kolme vuotta, on se ottanut jo jalansijaa alan markkinoilla. Asiakkaita tulee parhaimmillaan Lapista asti ja palaavien
asiakkaiden määrä on ollut positiivinen yllätys.

– On hienoa huomata kuinka yrittäjien uusi sukupolvi tuo uutta tvistiä tekemiseen. Toiminnan innovatiivinen kehittäminen, ympäristöystävällisyyden huomioiminen ja
yrittäjän oma innostus alaa kohtaan olivat isossa roolissa tätä tunnustusta jaettaessa, toteaa Päijät-Hämeen Yrittäjien toimitusjohtaja Heta Vihervirta-Vuontelo.

Suomen Yrittäjät ja Yksityisyrittäjäin Säätiö järjestävät vuosittain Nuori yrittäjä -kilpailun, joka on maamme arvostetuin nuorille suunnattu yrittäjäkilpailu. Palkinto on
niin alue- kuin valtakunnan tason kilpailussa vertaisarvostukseen perustuva, yrittäjiltä yrittäjille annettava tunnustus. Voittajan valinnassa huomioidaan erityiset ansiot
toimialaan, innovatiivisuuteen tai yrittäjäasenteeseen liittyen. Päijät-Hämeen Yrittäjien hallitus valitsee maakunnallisen voittajan yleisön ja paikallisyhdistysten ehdotuksista.

Maakunnalliseksi vuoden nuoreksi yrittäjäksi valittu AutoMussalo Oy palkitaan maakunnallisella palkinnolla myöhemmin syksyllä.

Lisätietoja:

yrittäjä Marko Mussalo, AutoMussalo Oy, p. 044 244 8812

toimitusjohtaja Heta Vihervirta-Vuontelo, Päijät-Hämeen Yrittäjät, p. 0400 854 995