Myyntivalmiiden B2B-liidien tuottaminen verkossa | Yrittajat.fi

Etsi

Koulutus

Myyntivalmiiden B2B-liidien tuottaminen verkossa

Nykyaikaisen markkinoinnin tuomien mahdollisuuksien avulla sinulla on mahdollisuus tuottaa tehokkaasti kuumia B2B-liidejä. koulutuksessa käymme läpi tehokkaan liidien tuotannon rakentamisen asiakkaan ostopolun näkökulmasta. Opit kuinka rakentaa sinun liiketoiminnallesi tuloksekas malli inbound-markkinoinnin, kohdistetun mainonnan sekä löytymisen varmistamisen kautta kohti myyntivalmiiden liidien tunnistamista ja keräämistä verkossa. Käymme samalla läpi erilaiset vaihtoehdot työkalujen osalta mm. tehokkaaseen liidien tunnistamiseen verkkosivuilta ja markkinoinnin automatisointiin sekä tehon mittaamiseen. Jos haluat varmistaa organisaatiosi hyödyntävän parhaalla mahdollisella tavalla nykyaikaisen markkinoinnin tarjoamat tehokkaat keinot, on tämä koulutus sinulle!

Koulutuksen sisältö:

  1. Markkinoinnin uusien keinojen mahdollisuudet ja termistö
    • Kohderyhmän määrittely ostajapersoonien avulla
    • Miten ja miksi sinun kannattaa määritellä asiakaskohderyhmä ostajapersoonien avulla
  2. Monikanavainen vaikuttaminen asiakkaan ostopolkuun
    • Kuinka voin tuloksellisesti hyödyntää inbound-markkinoinnin, digitaalisen markkinoinnin ja perinteikkäämmän myynnin sekä markkinoinnin keinoja
    • Esimerkkeinä työkalujen hyödyntämisestä mm. LinkedIn kohdennettuun mainontaan ja Leadfeeder liidien tunnistamiseen verkkosivuilta
  3. Potentiaalisten liidien kerääminen ja markkinoinnin automaatio
    • Millainen on hyvin optimoitu laskeutumissivu
    • Miten valitsen sinulle sopivat keinot liidien tunnistamiseen ja hyödynnät markkinoinnin automaatiota
    • Esimerkkeinä työkalujen mahdollisuuksista mm. HubSpot markkinoinnin automaatioon ja Leadfeeder liidien tunnistamiseen verkkosivuilta
  4. Mittaamisen avulla liidien tuotannon jatkuva kehittäminen
    • Mitkä ovat yleisiä pullonkauloja B2B-liidien tuotannossa ja kuinka välttää ne
    • Mittaamisen parhaat käytännöt ja työkalut (esim. Google analytics)
  5. Markkinoinnin ja myynnin tuottoisa yhteispeli
    • Mitä kannattaa huomioida, että markkinoinnilla tuotetut liidit saadaan tuloksekkaasti siirrettyä markkinoinnilta myynnille

Kouluttaja: Markus Jokinen, myynnin ja markkinoinnin asiantuntija.

Hinta: Pirkanmaan Yrittäjien jäsenille 69€ + alv 24%. Muille 89€+alv 24%.

Kesto: Koulutus kestää n. 3 tuntia.

Koulutus toteutetaan mikäli ilmoittautujia on vähintään 10 hlö. 

Huom! Muista täyttää myös Y-tunnus.

Ilmoittautumislomake (oletus)

Ilmoittautumiseen liittyvä sähköposti