Etsi

Postilakon vaikutus Yrittäjien laskuihin ja jäsenkortteihin

Postin lakko vaikuttaa myös yrittäjäjärjestön toimintaan. Tässä tietoa lakon aiheuttamista muutoksista. 

En ole saanut yrittäjäjärjestön laskua, missä se on?

Postin työtaistelusta johtuen kirjepostin jakelussa on isoja viiveitä. Voit muuttaa laskun sähköposti- tai verkkolaskuksi. Ole yhteydessä asiakapalveluumme sähköpostitse osoitteessa jasenpalvelu@yrittajat.fi, puhelimitse numeroon 09 229 221 tai suoraan aluejärjestöösi >>
 

En ole saanut vuoden 2020 jäsenkorttiani, missä se viipyy?

Jäsenkortti postitetaan sen jälkeen, kun olemme saaneet jäsenmaksusuorituksen. Postin työtaistelusta johtuen sekä laskujen että jäsenkorttien jakelussa on isoja viiveitä. Voit käyttää edellisen vuoden jäsenkorttiasi etujen käyttöön, kunnes saat uuden kortin. Poikkeuksena on valitettavasti etu polttoaineista, sillä niissä tieto edun päättymisajasta on jäsenkortin magneettiraidalla.

Muistathan, että voit käyttää mobiilijäsenkorttia >>
 

En ole saanut vuoden 2020 jäsentarroja, miksi?

Postin lakosta johtuen jäsenkorttien ja -tarrojen postituksessa on isoja viiveitä. Saat kortin ja tarran jakeluongelmien purkautuessa. 
 

Sain laskun, jossa eräpäivä on jo umpeutunut, mitä teen?

Voit maksaa laskun myöhässä. Jäsenyytesi ei pääty laskujen jakeluongelmien takia.
 

Sain Yrittäjiltä postilakkoon liittyen sähköpostia laskutietojen muuttamisen. Voiko siihen luottaa?

Olemme postilakkoon liittyen lähettäneet jäsenille sähköpostia, jossa ohjaamme muuttamaan laskutustavan verkko- tai sähköpostilaskuksi. Katso miltä viesti näyttää >>