Asiakkaasta faniksi - Kuinka se tehdään? | Yrittajat.fi
Yrittäjät > Satakunnan Yrittäjät > Satakunnan Yrittäjät > Hankkeet > Digibusiness Parempaa Tulosta Liiketoimintaasi

Etsi

Asiakkaasta faniksi - Kuinka se tehdään?

Tule 23.3. Porin yliopistokeskuksen auditorioon kuulemaan kaikki tarpeellinen asiakaskokemuksen tärkeydestä digiaikana!

 

DigiBusiness Satakunnan järjestämässä seminaarissa puhuvat mm. Taitorin Perttu Ahvenainen, joka kertoo kuinka asiakaskokemuksesta kehittyy kilpailuetu, Jaakko Männistö, joka antaa käytännön vinkkejä asiakaskokemuksen muuttamiseen liiketoiminnaksi ja Susanna Paloheimo, joka avaa Fredman Groupin matkaa kohti digitaalista palveluyritystä.

Ilmoittaudu seminaariin: https://www.lyyti.in/asiakaskokemus2017

 

Aika: torstai 23.3. klo 8:30–12.00

Paikka: Porin yliopistokeskuksen auditorio (125), Pohjoisranta 11, Pori

 

Ohjelma:

Klo 8.30 Aamukahvit yliopistokeskuksen aulassa

Klo 9.00 Päivän avaus – projektipäällikkö Marko Mikkola, SAMK

Klo 9.15 Asiakkaan matka inspiraatiosta faniksi –moni siitä puhuu, harva siinä onnistuu

Perttu Ahvenainen, Taitori

Klo 10.00 Kokemustalous – kilpailuedun rakentaminen asiakaskokemuksen avulla

Jaakko Männistö, Feedbackly

Klo 11.00 Case Fredman – matka kohti digitaalista palveluyritystä ja ylivoimaista asiakaskokemusta Susanna Paloheimo, Fredman Group

Klo 12.00 Lounas yliopistokeskuksen ravintola Sofiassa

(Lisätietoa puhujista löydät täältä)

 

Hinta: 50 eur / osallistuja (sis. runsaan seminaariohjelman, aamukahvin ja lounaan).

Ilmoittaudu 20.3. mennessä osoitteessa: https://www.lyyti.in/asiakaskokemus2017

 

Tervetuloa mukaan!

 

#asiakkaastafaniksi