Verkkokauppa ja sen menestystekijät | Yrittajat.fi

Etsi

Koulutus

Verkkokauppa ja sen menestystekijät

Haluamme innostaa kaikkia satakuntalaisia yrittäjiä ja kauppiaita verkkokaupan mahdollisuuksiin. Tässä koulutuskokonaisuudessa avataan näkökulmia siihen, missä uudet digitaalisen kaupan markkinat ovat ja mitkä ovat tärkeimmät menestystekijät. Koulutus soveltuu sekä verkkokauppaa jo harjoittaville kuin aiheesta kiinnostuneille. Koulutus toteutetaan kolmena puolen päivän koulutuksena.

Kouluttajana toimii Leevi Parsama, joka tuntee kotimaisen verkkokauppakentän. Hän on henkilökohtaisesti tavannut yli 400 suomalaista verkkokauppaa ja sparraa viikoittain lähes 100 toimijaa. Leevi toimii myös eCom Growth -kasvuohjelman asiantuntijana www.ecomgrowth.fi.

Koko koulutuksen hinta 150 euroa. Jos haluat osallistua vain johonkin/joihinkin, tällöin yhden osuuden hinta on 79 euroa.

Mukaan voit tulla vielä, vaikka ensimmäiset osiot on jo käyty!

Ilmoittautuminen spostilla:

 

1. osa
torstai 27.4. klo 9-12

Verkkokaupan mahdollisuudet ja tärkeimmät menestystekijät

Verkkokauppa Suomessa ja maailmalla

Direct to Consumer (D2C) markkina on suuri mahdollisuus

Verkkokaupan eri olomuodot ja kanavat

Monikanavaisuus

Kilpailuetujen tunnistaminen

Asiakaslupauksen kiteytys

Tärkeimmät osaamisalueet ja ydinprosessit

Verkkokaupan resursointi ja oikeaoppinen organisointi

 

2. osa
Perjantai 12.5. klo 9-12

Asiakas aidosti keskiöön - verkkokaupan myynti ja markkinointi

Tuotelähtöisyydestä asiakaskeskeisyyteen

Verkkokaupan kaava ja tärkeimmät tunnusluvut

Verkkokaupan asiakashankinta

Pull ja push -asiakkaiden merkittävä ero

Myynnin toimintaympäristö

Ostopolun optimointi

Asiakkaiden ostokäyttäytymisen tunnistaminen ja profilointi

Kohti personoitua ostokokemusta - CLV

Verkkokaupan markkinointi on aidosti 24/7 laji

 

3. osa
Tiistai 27.6. klo 9-12

Operatiivinen kilpailukyky - tuotteet, teknologia ja tilaus-toimitus-prosessi

Verkkokaupan informaatiorakenne

Tuotetieto ja muut sisällöt

Löydettävyys

Verkkokauppa-alustat

Tärkeimmät lisäarvotyökalut

Analytiikka - tiedolla johtaminen tuo tuloksia

Asiakaspalvelun neljä roolia

Tilaus-toimitus -prosessi

Kehityksen johtaminen