Etsi

Markkinointi

MYYNNNIN JA MARKKINOINNIN KOULUTUSSARJAPORIN YRITTÄJIEN JÄSENILLE Torstaisin 28.3., 25.4., ja 9.5. klo 16.30 alkaen.

Paikka: Linnakortteli, os. Antinkatu 2, Pori. Tule mukaan oppimaan miten myyt tasaisemmin ja markkinoit tehokkaammin!Koulutussarja Porin Yrittäjien jäsenille etuhintaan: 60 eur/hlö sisältäen kahvitarjoilun, kolme koulutusiltaa ja materiaalit. (norm.hinta 110 eur/hlö)

Sitovat ilmoittautumiset (laskutetaan etukäteen) 15.3. mennessä: www.lyyti.in/pyrykoulu2019

Koulutus sopii pienyrittäjille ja pk-yrityksille, suunnattu myynnistä ja markkinoinnista vastaaville.

 

OOKSÄ MEIRÄ ASIAKAS VAI?

AIKA: Torstaina 28.3. KLO 16.30 (kahvitarjoilu), koulutus KLO 17-19.

Asiaa kausivaihteluiden myynnin tasaamisesta, myynnin kasvattamisesta sekä asiakaskokemuksen merkityksestä, mittaamisesta ja parantamisesta.

Kausivaihtelut ja talouden heittelyt vaikuttavat merkittävästi yritysten kuukausimyynteihin. Jotkut jopa lomauttavat henkilöstöään hiljaisina kuukausina, vaikka keinoja olisi pitää henkilöstö töissä yksinkertaisilla tuotteistuksen ja asiakastyytyväisyyden keinoin. Koulutuksen jälkeen osallistuja pystyy itsenäisesti valvomaan asiakaskohtaamisten laatua, tietää mihin sillä tähdätään ja miten mittauksia voidaan hyödyntää liiketoiminnassa. Lisäksi osallistuja osaa tuottaa johdannaistuotteita ja -palveluita oman ydinosaamisensa tueksi. Ensimmäisen koulutuksen aiheina ovat

- asiakaskohtaamisen merkitys ja valvonta

- kohderyhmän ja tuotteistuksen määrittely vajekuukausina, onko kohderyhmä eri kuin kiireisinä aikakausina

- asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja tulosten integroiminen liiketoimintaan

- henkilöstön sitouttaminen laadukkaaseen asiakaskohtaamiseen

- myynti alkaa jo ennen kuin edes tapaat asiakkaan, millaisen vaikutuksen annat? (kotisivut, näyteikkunat, some)

 

TIÄKS, MÄ PISTI MAINOKSE EIKÄ KUKAA OSTANU!

AIKA: Torstaina 25.4. KLO 16.30 (kahvitarjoilu), koulutus KLO 17-19.

Näin kohdennat mainoksesi oikein! Kohderyhmän tekeminen ja käyttäminen markkinoinnissa ja myynnissä. Mutta mitä tarkoittaa ceeärrämmät tai erpit ja mihin niitä käytetään?

Myynti ja markkinointi katsotaan liian usein kahdeksi eri osaksi liiketoimintaa, vaikka näiden kahden yhteispelillä saataisiin paras mahdollinen lopputulos. Koulutusillan jälkeen osallistuja kykenee itsenäisesti määrittelemään kohderyhmänsä ja osaa hakea siihen sopivat markkinoinnin ja myynnin keinot. Osallistuja saa myös tietoa myynninedistämisen eri työkaluista ja ulkoistamisesta. Toisessa koulutuksessa käsittelemme

- kohderyhmäanalyysi mainonnan ja myynnin perustana

- markkinointiin tukeutuvat myynnin keinot

- myyntiin tukeutuvat markkinoinnin keinot

- sain liidin, mitä teen nyt?

- CRM:stä kaikki irti

- markkinoinnin lyhyt ABC, missä minun pitää näkyä

- mikä on ”must”-juttu markkinoinnissa ja myynnissä

- ulkoistetut MyMan palvelut, miten ostan oikein (Snuup tarjoaa koulutukseen osallistujille puolueettoman yrittäjän osto-oppaan markkinointiin, buukkauksiin ja markkinakartoituksiin)

3. KIRJOTAKSÄ SITÄ DIGII NY?

AIKA: Torstaina 9.5. KLO 16.30 (kahvitarjoilu), koulutus KLO 17-19.

Kiinnostavalla sisällöllä lisää asiakkaita! Asiaa sisällöntuotannosta, somesta ja kotisivuista.

Sisällöntuotanto, eli bloggaus, somepostaukset, kotisivujen tekstit, lehtijulkaisut ym. on tänä päivänä yksi isoimmista tekijöistä kilpailutilanteissa ja mielikuvan luomisessa. Onko sisältö tarpeeksi houkuttelevaa, kiinnostaako se kohderyhmääni, miten ohjaan asiakasta ostamaan ilman vuorovaikutusta? Illassa osallistuja kirjoittaa ensimmäisen somepostauksensa (ei vaadi somekanavia, tehdään paperille), saa rohkeutta viestiä kohderyhmänsä mukaisesti sekä käytännön ohjeita siitä, miten valita oman kanavansa. Illan aikana käymme läpi myös, millainen on hyvä kotisivun ostopolku ja mitä se tarkoittaa. Kolmannessa koulutusillassa käymme siis läpi

- kohderyhmän mukainen tekstityyli

- mihin kirjoitan

- mitä voisin kirjoittaa, sisältömörkö, mitä naapurikin ajattelee

- kotisivujen ostopolku

- uutiskirjeet: kenelle, kuinka usein ja mitä sisällöksi

- bloggauksen salat

POONUS!

Snuup tarjoaa maksuttoman kevyen konsultoinnin jokaiselle kaikkiin kolmeen iltaan osallistuneille yrityksille.

Kouluttajana toimii Tiina Salminen, Snuup Oy.

Tervetuloa !

Yhteistyössä Porin Yrittäjät ja Snuup Oy