Etusivu > Savon Yrittäjät > Www.yrittajat.fi

Etsi

Emergency banner

Koronainfo yrittäjälle: yrittajat.fi/korona

Yrittäjien HelpDesk - Puskua pisneksiin

Tutustu HelpDeskiin ja tee palvelutilaus jo tänään!

Uusi ja upea HelpDesk-palvelumme antaa matalan kynnyksen täsmäapua pohjoissavolaisille pk-yrityksille - täysin ilmaiseksi. Neuvojina toimii 13 asiantuntijaa, jotka työskentelevät ympäri maata - auttaakseen juuri sinua.

Asiantuntijoiden keinovalikoimasta löytyy apua esimerkiksi näihin:

1️⃣ Akuuttineuvonta (tukien hakeminen, lomakkeet, raportointi, muu käytännön apu).

2️⃣ Yritysjärjestelyt (yrityssaneeraus, yrityksen hallittu alasajo, konkurssineuvonta).

3️⃣ Liiketoiminnan kehittäminen: liiketoimintamallien tunnistaminen; kilpailutilanteen kartoitus, investoinnit ja tuet laajentaminen jne.

Palvelu on kaikille yrittäjille täysin maksuton ja helppo käyttää. Toimi näin:

1️⃣ Tee palvelutilaus alta löytyvästä linkistä.

2️⃣ Odota asiantuntijan yhteydenottoa.

Tee palvelutilaus tästä linkistä

Tutustu HelpDeskin esitteeseen:

PDF iconhd_esite.pdf

Katso HelpDeskiä hyödyntäneen yrittäjän terveiset:

 

 

Katso HelpDesk asiantuntija Petra Ryymin terveiset:

 

 

HelpDesk-tarinat

Millaisia odotuksia sinulla oli palvelun suhteen?

Olin iloisesti yllättynyt, kun huomasin että Savon Yrittäjät tarjoavat maksutonta sparrauspalvelua yrittäjille näinä vaikeina aikoina. Avun etsiminen tai pyytäminen voi olla aikaa vievää ja itsekin tartuin tähän mahdollisuuteen heti. Ajattelin että ei tässä tilanteessa ainakaan ole enää mitään menettävää ja mikä tahansa apu, joka vie edes jollain tavoin eteenpäin on plussaa.

Saitko konsultointia ja sparrausta kuten toivoit?

Joo, ideoimme yhdessä jatkoa kotiin noudettavien ruokien myynnille, markkinoinnille, valmistukselle, jakelulle ja verkkokauppatoiminnalle. Koivumäen Kartanon oman verkkokaupan saimme auki syksyllä Business Finlandin tuetulla rahalla ja sen onnistunut lanseeraus olisi tässä tilanteessa nyt tärkeää. Ihmisten pitää kuitenkin syödä joka päivä ja rajoitusten kiristyessä koetamme tuoda helpotusta arkeen ravintolasta noudettavilla laadukkailla ruokatuotteilla. Kartanon ruokia on saatavilla myös hyvin varustelluista K-marketeista.

Miten puhelinkonsultointi mielestäsi toimi?

Meillä oli videoneuvottelu. Itse olen tottunut olemaan etäyhteyksien päässä, joten lopputulos oli ihan sama, ollaanko fyysisesti samassa huoneessa konsultin kanssa vai onko hän verkon yli yhteydessä. Meillä kartanolla koko henkilökunta kuitenkin kokoontui yhdessä miettimään tätä asiaa. Nämä ovat tärkeitä yhteisiä suunnittelun hetkiä meille.

Suosittelisitko HelpDesk-palvelua muille?

Kyllä suosittelen. Kehittämistyössä olisi aina välillä hyvä olla läsnä joku ulkopuolinen henkilö, joka vie ajatusta pikkuisen syvemmälle ja / tai eri suuntaan kuin mitä ehkä itse olit alun perin ajatellut. Hän haastaa sinua ajattelemaan asiaa eri näkökulmasta ja tuo muunlaista näkemystä eri toimialalta, asiakkaana, palvelun ostajana.

Millaisissa tunnelmissa aloitatte kuluvan vuoden?

Tämän vuoden tunnelmat ovat odottavat. Vähän jännittää miten tämä kevät tulee menemään, uskaltavatko ihmiset palata jo takaisin palveluiden ja tapahtumien pariin, mistä tehdään myyntiä ja millä rahoitetaan tulevaisuutta? Mutta olen kuitenkin luottavainen sen suhteen, että asioilla on tapana järjestyä ja koetamme olla innovatiivisia omien tuotteiden ja palveluiden suhteen. Paluuta täysin entiseen ei joka tapauksessa enää ole, maailma on muuttunut ja osin sellaiseksi se myös jää, se minkä verran, jää nähtäväksi.

Sari Mielonen

Koivumäen Kartano Oy