Sosiaalinen media kriisiviestinnässä ja maineen rakentamisessa -koulutus | Yrittajat.fi

Etsi

Hotelli Cumulus Kuopio
31.01.2018 - 07.02.2018
Ke 31.1.2018 ja 6.2.2018 klo. 16-18
Koulutus

Sosiaalinen media kriisiviestinnässä ja maineen rakentamisessa -koulutus

KOULUTUSPÄIVÄT: ke 31.1.2018 klo 9-14 ja ke 7.2.2018 klo 16-18
PAIKKA: 31.1. Hotelli Cumulus Kuopio / 7.2. verkossa
JÄRJESTÄJÄ: Yritys oppii ja menestyy (YOM) -hanke, Savon Yrittäjät
KOULUTTAJAT: Tamora Oy / Ville Tura
HINTA: 100€ / osallistuja (pk-yritykset ja yritysten henkilöstö Pohjois-Savosta, henkilöstön määrä 1-249; tuettu hinta kerryttää yritykselle DeMinimis -tukea) TAI 200€ / muu osallistuja (esim. kunnat, yhdistykset, isot yritykset yms. Tämä hinta ei kerrytä DeMinimis -tukea) (omakustanteinen lounas)


KOULUTUSPÄIVÄN KUVAUS:

Kriiseillä on potentiaalia vahingoittaa yrityksen mainetta ja suhdetta eri sidosryhmiin. Siksi on tärkeää olla valmiina kriisien kannalta ja tehdä suunnitelmia/strategioita yllätyksellisten sattumusten varalle. Kouluttajamme perehdyttää osallistujat päivien aikana kriisiviestinnän perusteisiin ja siihen, miten yksityisyrittäjän tai pk-yrityksen kannattaa suunnitella kriisiviestintänsä.


KOULUTUSPÄIVÄN SISÄLTÖ:

• Mitä on kriisienhallinta, johtamisstrategiat kriisitilanteissa sekä kriisiviestintä
• Kriisiviestinnän kerrontatavat (eeppinen, dramaattinen, lyyrinen ja didaktinen kerrontapa), joita osallistujat pääsevät soveltamaan kriisiviestintäsuunnitelmansa tekoon.
• Tosielämän case-esimerkit, joissa esitämme kriisiviestintästrategioita tosielämän esimerkkejä hyödyntäen.
• Tutustumme sosiaalisen median ja digitalisaation hyödyntämiseen kriisiviestinnässä – miten sosiaalisessa mediassa kannattaa viestiä ja millä alustoilla.


PÄIVIEN TAVOITTEET:

• Osallistujat ymmärtävät, miksi yritysten ja yrittäjien on tarpeellista suunnitella viestintästrategiat erilaisten kriisien varalle
• Osallistuja ymmärtää kriisiviestinnän kerrontavat – miten viestitään eri tavalla erilaisille kohderyhmille
• Osallistuja ymmärtää kriisiviestinnän välineet sosiaalisessa mediassa
• Osallistuja hahmottelee itselleen kriisiviestintäsuunnitelman


KOULUTUKSEN KONKREETTISIA HYÖTYJÄ:

Päivän päätteeksi osallistujat ovat ottaneet niskalenkin sosiaalisen median hyödyntämisestä yrityksen kriisiviestinnässä ja maineen rakentamisessa. Osallistujilla on selkeä kuva siitä, miten kriiseissä tulisi toimia ja viestiä. Lisäksi osallistujat osaavat tunnistaa potentiaaliset riskitekijät ja hyödyntää sosiaalista mediaa kriisien ehkäisyssä.


ILMOITTAUTUMISET TI 24.1. MENNESSÄ:
http://bit.ly/somekriisiviestintä


Koulutus toteutuu mikäli osallistujia on vähintään 10 henkilöä. Koulutukseen mahtuu max 15 osallistujaa.

Huom! Ilmoittautumisajan jälkeen tulleista peruutuksista tai perumatta jätetyistä ilmoittautumisista perimme koko osallistumismaksun.


LISÄTIETOJA:
Ville Tura, , 041 547 2111