Herätä ostohalu - vinkkejä jouluisiin esillepanoihin | Yrittajat.fi

Etsi

Koulutus

Herätä ostohalu - vinkkejä jouluisiin esillepanoihin

Kouluttaja: toimitusjohtaja Marika Heino, Tilamix Oy

Marikalla on pitkä työkokemus erikokoisissa yrityksissä myymälä- ja asiakastilojen visuaalisen ilmeen ja käyttötavaran esillelaiton parissa. Hänen tavoitteenaan on hyvän asiakaskokemuksen ja ostohalun herättäminen visuaalisesti onnistuneiden ratkaisujen avulla. Tilamix Oy auttaa yrityksiä kouluttamalla ja laatimalla yrityskohtaisia ratkaisuita tuotteiden esillelaittoon.


Mihin asiakas kiinnittää huomiota? Miten vaikutat väreillä? Mitkä ovat parhaat paikat myymälässä, mikä on paras paikka hyllyssä jne.


Ilmoittautuminen viimeistään 23.10.
>> ILMOITTAUDU TÄSTÄ


Hyödynnä ilmaiset keinot joilla voit parantaa myymäläsi tai asiakastilasi myyntiä ja asiakasviihtyvyyttä.

Esillepanoilla ja myymälän ilmeellä on suuri merkitys, mitä paremmin asiakas viihtyy, sitä enemmän hän käyttää rahaa. Mitä paremmin tunnet esillepanon periaatteet, sitä tehokkaammin laitat tuotteet esille.

Sisältö:

Esillepanojen perusteita

  • värin ja koon merkitys esillepanoissa
  • kaupalliset ja visuaaliset esillepanot
  • mitä tuotteiden sijoittelussa ja esillepanoissa pitäisi huomioida

Herätä ostohalu myymälässä

  • parhaat myyntipaikat
  • mitä parhaalle myyntipaikalle?
  • joulun esillepanot

Asiakastilan viihtyvyys

  • toimivuus ja viihtyvyys
  • asiakastilan jouluilme

TERVETULOA MUKAAN!


Jäsenhinta 79 € (+ alv)
Normaalihinta 129 € (+ alv)

Hintaan sisältyy: koulutus n. 60 min + kysymys/vastaus-osio n. 15 min,  videotallenne ja sen katseluoikeus kuuden (6) viikon ajan.


Lisätietoa koulutuksesta: tai p. 09 2292 2973

Liity Suomen Yrittäjien jäseneksi, hyödynnä jäsenedut >> www.yrittajat.fi/liity

Takaisin KOULUTUSKALENTERIIN >>www.yrittajat.fi/koulutus

 

Peruutusehdot

Koulutuksen voi perua maksutta 23.10. saakka, minkä jälkeen perimme koko osallistumismaksun (tallenteen katseluoikeus).