Etsi

sosiaalisen median kuvakkeita puhelimen näytöllä
webinaari
21.08.2018
9:30-11:00
Koulutus

Sosiaalisen median markkinoinnin ABC

Oletko ihmetellyt, miksi kallis lehti-ilmoituksesi ei tuo enää lisää asiakkaita? Kyselevätkö asiakkaasi, onko sinulla Facebook-sivuja? Oletko miettinyt, että miten Facebookia ja muita sosiaalisen median (some) kanavia pystyy käyttämään yritykseen markkinoinnissa?

Webinaarissa käydään läpi perustasolla, missä sosiaalisen median markkinointi menee tällä hetkellä, miten sosiaalisen median kanavat eroavat toisistaan, mistä kannattaa aloittaa ja mihin panostaa. Webinaarissa tutustutaan yleisimpien somekanavien käyttötarkoituksen sekä niiden tarjoaman vaikuttamismahdollisuuden yrityksille. Neuvomme lopuksi, miten Facebookiin perustetaan oma yritystili ja miten siellä kannattaa aloittaa viestimään ja mainostamaan.

Webinaarin jälkeen ymmärrät, miten sosiaalinen media toimii yrityksen markkinoinnin kannalta ja miten se eroaa perinteisestä mediasta. Opit parhaimmat kikkakolmoset, mitä asioita kannattaa huomioida ja miten tehdä tuloksellista somemarkkinointia. Koulutuksessa käydään läpi case-esimerkkejä eri aloilta (B2B & B2C).

Sisältö

  • Millaista kohderyhmää eri sosiaalisen median kanavista löytää
  • Millaista on hyvä somesisältö
  • Tavoitteet, kohderyhmä ja mittarit
  • Miten sisällön saa näkymään paremmin
  • Pikaohjeet Facebook-sivun luomiseen yritykselle
  • Facebook-mainontaa pähkinänkuoressa

Koulutus on tarkoitettu sinulle, jos haluat perustaa yrityksellesi sosiaalisen median sivut tai ryhtyä paremmin hyödyntämään jo olemassa olevia, etkä tiedä mistä aloittaa, tämä verkkokoulutus on sinulle. Et tarvitse teknisiä esitietoja, mutta olisi hyvä, että sosiaalinen media olisi tuttu edes yksityiskäytössä ja olet halukas oppimaan. Koska Facebook on Suomen suurin sosiaalinen media käyttäjämäärällä mitattuna (2 milj. käyttäjää) pääpaino webinaarissa on tässä kanavassa.

Kouluttajana digimarkkinoinnin asiantuntija ja strategi Pinja Lehtman, Grapevine Media Oy
Digimarkkinoinnin maailma on tullut tutuksi yli 15 vuoden ajalta ja sosiaalinen media on ollut osana työnkuvaa yli kuusi vuotta. Toiminut aikaisemmin mm. Nissanin Pohjoismaiden sosiaalisen median ja digitaalisen viestinnän päällikkönä useita vuosia sekä yksityisyrittäjänä yli kuusi vuotta kehittäen pk-yritysten liiketoimintaa, markkinointia ja myyntiä - erityisesti digitaalisella puolella.


Koulutuksen hintaan sisältyy koulutuksen videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.

Koulutukseen voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella (lataa Go To Webinar -app puhelimesi sovelluskaupasta). Saat ilmoittautumislomakeella kertomaasi sähköpostiosoitteeseen viimeistään päivää ennen webinaaria osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.


Lisätietoa koulutuksesta saat sähköpostitse tai puhelimitse 09 2292 2962

Takaisin koulutuskalenteriin www.yrittajat.fi/koulutus

Liity Suomen Yrittäjien jäseneksi, hyödynnä jäsenedut www.yrittajat.fi/liity