16.3.2016 klo 14:32

Suomen Metallirakenneyhdistys ry Suomen Yrittäjien toimialajärjestöksi

Suomen Yrittäjien hallitus hyväksyi Suomen Metallirakenneyhdistyksen Suomen Yrittäjien toimialajärjestöksi.

Vuonna 2005 perustettu Metallirakenneyhdistys edustaa yrityksiä, jotka valmistavat metallirakenteita ja metallirakenteisia ovi- , ikkuna- ja julkisivurakenteita. Yhdistykseen kuuluu yli 70 jäsenyritystä. Suomen Yrittäjien hallitus hyväksyi Suomen Metallirakenneyhdistyksen jäsenhakemuksen kokouksessaan eilen.

– Metallirakenneyhdistys tuo lisää teollisuusyritysten näkökulmaa edunvalvontaamme, Suomen Yrittäjien yhteyspäällikkö Kari Hiltunen toteaa.

– Liityimme Suomen Yrittäjiin, koska pystymme antamaan Suomen Yrittäjille ja sen sidosryhmille näkemystä alamme asioista, Suomen Metallirakenneyhdistyksen puheenjohtaja Rauno Mäkelä sanoo.

– Toivon, että saamme ison järjestön tuen asiallemme ja jäsenillemme ja pääsemme vaikuttamaan.

Suomen Metallirakenneyhdistys on jo 63. toimialajärjestö Suomen Yrittäjissä. Alkuvuodesta Suomen Yrittäjiin liittyivät Akateemiset yrittäjät AKY ja Muotikaupan liitto.

Suomen Yrittäjien hallitus kokoontuu neljä kertaa vuodessa. Se on lokakuussa järjestettävän liittokokouksen jälkeen järjestön korkein päättävä elin.

Lisätietoja:
yhteyspäällikkö Kari Hiltunen, Suomen Yrittäjät, p. 0500 604 090