23.6.2016 klo 14:43

Suomen Ammattikosmetiikan Tukkukauppiaat Suomen Yrittäjien toimialajärjestöksi

Suomen Yrittäjien hallitus on hyväksyi viime kokouksessaan Suomen Ammattikosmetiikan Tukkukauppiaat SAT ry:n Suomen Yrittäjien toimialajärjestöjäseneksi.

Suomen Ammattikosmetiikan Tukkukauppiaat ry edustaa niitä kosmetiikan maahantuojia, joiden markkinoimat kosmetiikkatuotteet tulevat markkinoille kosmetologien tai muiden kauneudenhoitoalan ammattilaisten kautta. Jäsenyritykset ovat sitoutuneet SAT Ry:n eettisiin ja laatukriteereihin. Järjestöön kuuluu 16 alan yritystä.
SAT ry tekee tunnetuksi ammattikosmetiikan käsitettä, toimii jäsenyritystensä yhteistyöorganisaationa, luo ammattikosmetiikalle toimintaedellytyksiä ja vaikuttaa yhteiskunnallisiin päätöksiin ja lainsäädäntöön.

– Suomen Yrittäjät ajaa voimakkaasti isojen ja pienten yritysten asiaa. Suhteellisen pienen toimialamme painoarvo nousee ja saamme parhaiten äänemme kuuluviin juuri Suomen Yrittäjien toimialajärjestöjäsenenä, puheenjohtaja Ulla Leppäkoski-Juvonen SAT ry:stä sanoo.

– Lisäksi Suomen Yrittäjien jäsenyyden myötä Suomen Ammattikosmetiikan Tukkukauppiaat Ry:llä on jäsenetujen myötä enemmän tarjottavaa omille jäsenilleen.
Suomen Ammattikosmetiikan Tukkukauppiaat on jo 63. toimialajärjestö Suomen Yrittäjissä. Alkuvuodesta Suomen Yrittäjiin liittyivät Akateemiset yrittäjät AKY, Muotikaupan liitto ja Suomen Metallirakenneyhdistys.

Lisätietoja:
puheenjohtaja Ulla Leppäkoski-Juvonen, Suomen Ammattikosmetiikan Tukkukauppiaat, p. 040 5561260.
yhteyspäällikkö Kari Hiltunen, Suomen Yrittäjät, p. 0500 604 090