4.4.2017 klo 13:40

Näihin vaikutimme: Konkurssilaki, yritysverotus, työvoima- ja yrityspalvelut

Suomen Yrittäjien asiantuntijat käyvät kuultavina eduskunnan valiokunnissa ja antavat kirjallisia lausuntoja jo siinä vaiheessa, kun hallituksen lakiesityksiä vasta suunnitellaan. Tässä poimintoja tuoreimmista lausunnoista, mukana muun muassa lausunnot konkurssilain muutosesitykssestä, yritysverotuksen asiantuntijatyöryhmän raportista sekä työvoima- ja yrityspalvelu- ja työelämäkokeilusta.

Lausunto yritysverotuksen asiantuntijatyöryhmän raportista

Lausunto työvoima- ja yrityspalveluiden tarjoamista ja työelämäkokeilua koskevasta alueellisesta kokeilusta

Lausunto hallituksen esityksestä esitys eduskunnalle laiksi konkurssilain muuttamisesta ja eräiksi siihen liittyviksi laeiksi

Lausunto: Lietteen kuljetusjärjestelmä Porvoo