15.10.2017 klo 23:00

Otimme kantaa: arvonlisä- , varainsiirto- ja kiinteistöverolait, kausityölaki ja ympäristönsuojelulaki

Suomen Yrittäjien asiantuntijat käyvät kuultavina eduskunnan valiokunnissa ja antavat kirjallisia lausuntoja jo siinä vaiheessa, kun hallituksen lakiesityksiä vasta suunnitellaan. Tässä poimintoja tuoreimmista lausunnoista, aiheina muun muassa arvonlisäverolaki, varainsiirtoverolaki, kiinteistöverolaki, kausityölaki ja ympäristönsuojelulaki.

Lausunto yhtenäistä arvonlisäveroaluetta koskevista komission ehdotuksista >>

Lausunto luonnoksesta Verohallinnon kannanotoksi ”Laskutuspalveluyritysten matkakustannusten korvaukset ennakkoperinnässä ja tuloverotuksessa” >>

Lausunto valtioneuvoston selonteosta keskipitkän aikavälin ilmastopolitiikan suunnitelmasta vuoteen 2030 >>

Lausunto koskien perusteettomia maarajoituksia >>