11.4.2018 klo 16:31

Nuorten Yrittäjien Get Together -ohjelmaan huippunimiä!

Elokuun lopulla Hyvinkäällä järjestettävä nuorten yrittäjien valtakunnallinen päätapahtuma Get Together kerää nuoremman yrittäjäpolven verkostoitumaan, oppimaan uutta ja vaihtamaan vapaalle.

Viikonlopun ohjelma on rakennettu niin, että yrittäjät saisivat jotain uutta omaan työhönsä yrittäjiniä. Lisäksi tapahtuma pureutuu viihteen tekemiseen. Teemoja on muodista musiikkiin ja elokuvasta teknologiaan ja tapahtumiin.

Uutta mediaa tapahtumassa edustavat tubettajatuottaja Troot Networkin toimitusjohtaja Joona Haatainen, YouTuben kautta näkyvyyttä hakevat yrittäjät Tia-Maria Sokka alias Tinze ja Auto-Heikkilän Ville Heikkilä sekä City-lehden ja sen mediakokonaisuuden takaa löytyvä Ilkka O. Lavas.

Tapahtumatuotantoa esittelevät Nordic Business Forumin toinen perustaja Jyri Linden ja Juhlaguru-yrityksen vetäjä Jenna Antinmaa. Viihdeteknologioista kertovat internetin kautta toimivan karaokepalvelu Singan perustaja ja toimitusjohtaja Atte Hujanen ja Elisa Viihteen liiketoimintapäällikkö Tero Lehtonen.

Tapahtuman juontaa somepersoona Joonas Pesonen.

Uusi media yhdistää melkein minkä tahansa liiketoiminnan ja median. Se on nopeasti muuttuva ala, jota jokaisen yrittäjän kannattaa pitää silmällä.

– Kannattaako näkyvyyttä hakea omassa mediassa vai kumppaneiden kautta ja mitkä ovat median tulevaisuuden suunnat tällä hetkellä? Ainakin nämä kysymykset avaamme yrittäjille, Suomen Yrittäjien verkostopäällikkö Aicha Manai kertoo.

Lisää esiintyjiä varmistuu pitkin kevättä.

Lue lisää täältä.