17.4.2018 klo 07:27

Yrittäjägallup-kysely käynnistyy taas – kannattaa vastata!

Kantar TNS lähestyy jälleen yrittäjiä Yrittäjägallupin kyselyllä sähköpostitse. Yrittäjägallup on yrittäjäjärjestölle todella tärkeä työkalu yrittäjän asiaa ajettaessa.

Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen toivoo, että mahdollisimman moni yrittäjä vastaisi kyselyyn. Kyselytyökalu on luotu yhteistyössä Kantar TNS:n kanssa. Kysely auttaa saamaan luotettavasti selville yrittäjien mielipiteitä ajankohtaisiin asioihin. Luotettavuuden vuoksi kyselyyn haetaan 1000 vastaajaa.

Kysely pyritään pimtämään lyhyenä, jotta vastaaminen ei vie liikaa yrittäjän aikaa.

Vastaamalla voi vaikuttaa

Kysely tulee gallupforum@tns-gallup.fi -sähköpostiosoitteesta. Kyselyn ajankohta on 17.–26. huhtikuuta 2018.

Kysymyksiin vastaamalla yrittäjät voivat edustaa suomalaisten yritysten ääntä keskeisissä ajankohtaisissa asioissa. Vastauksia käytetään edunvalvonnassa ja osittain julkistetaan.

Yrittäjägallup-kyselyjä on toteutettu Kantar TNS:n kanssa aiemminkin. Kysely on joskus aiemmin herättänyt epätietoisuutta osassa vastaanottajia. Tänään alkavassa kyselyssä ei siis ole kyse huijausviestistä, vaan Suomen Yrittäjien toteuttamasta Yrittäjägallup-selvityksestä.