Suomen Yrittäjien liikennepoliittinen asiantuntija Emma-Stina Vehmanen. Kuva: Mikko Mäntyniemi
14.12.2021 klo 11:50

Suomen Yrittäjien liikennepoliittiseksi asiantuntijaksi Emma-Stina Vehmanen

Suomen Yrittäjien liikennepoliittiseksi asiantuntijaksi on valittu valtiotieteiden ja kauppatieteiden maisteri Emma-Stina Vehmanen, 29. Vehmanen siirtyy yrittäjäjärjestöön Miltton Networks Oy:stä vaikuttajaviestinnän johtavan neuvonantajan paikalta. Vehmasen tehtävät Milttonissa ovat painottuneet liikenteeseen, infraan ja maankäyttöön.

– Sujuvat liikenneyhteydet, toimiva liikenneinfrastruktuuri ja kohtuulliset logistiikkakustannukset ovat olennaisia asioita suomalaisten yritysten kilpailukyvyn kannalta. Olen innoissani päästessäni osaksi Suomen Yrittäjien tiimiä edistämään yritysten toimintaedellytyksiä, Vehmanen sanoo.

Vehmanen on aiemmin toiminut muun muassa Kokoomuksen Nuorten Liitossa pääsihteerinä ja eduskunnassa kansanedustajan avustajana.

Vehmanen on Espoon kaupunginvaltuutettu. Hänellä on myös muita luottamustehtäviä Espoossa.

Lisätietoja: pääekonomisti, johtaja Mika Kuismanen, p. 050 3560705 ja liikennepoliittinen asiantuntija Emma-Stina Vehmanen, p. 040 8471992 (1.2. alkaen)