Etsi

Emergency banner

Koronainfo yrittäjälle: yrittajat.fi/korona

Asiakashankinta ja ostokokemus verkossa

Asiakashankinta ja ostokokemus verkossa

Aika

11.3.2021 | 18:00 - 19:00

Paikka

verkossa
Etäkoulutus

Asiakashankinta ja ostokokemus verkossa

Seuraako liidi suunniteltua asiakaspolkua pitkin maksavaksi asiakkaaksi? Miten potentiaalisen asiakkaan voi saada myyntiputkeen digitaalisen markkinoinnin keinoin? Voisiko asiakkaan ostokokemusta parantaa verkossa - myit sitten tuotteita tai tarjoat palveluita verkkosivujesi kautta.

Koulutuksessa käydään läpi asiakkaan ostokäyttäytymistä sekä erilaisia digimarkkinoinnin tapoja asiakkaiden löytämiseen verkon kautta. Tule mukaan kuuntelemaan ja hyödynnä vinkit käyttöön yrityksesi markkinointiin.

 

Ohjelma:

18 Asiakashankinta ja ostokokemus verkossa, Jessica Hynynen , Digi Masters Helsinki

18.45 Työvälineet hyvän asiakaskokemuksen luomiseen, Perttu Rättäri, Elisa


Ilmoittautumiset:

Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille yrittäjille. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 10.3. Tapahtuman osallistumislinkki lähetetään tapahtumapäivän aamuna kaikille ilmoittautuneille sähköpostitse.

Ilmoittaudu mukaan tästä.

 

Lisätiedot: Uudenmaan Yrittäjät, Sanna Sassi, , 0509118049

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Uudenmaan Yrittäjät ja Elisa.

 

Tutustu illan puhujiin:

Jessica Hynynen, Digimarkkinoinnin asiantuntija ja kouluttaja

Jessicalla (KTM) on pitkä kokemus digitaalisen markkinoinnin, verkkokaupan ja verkossatoimimisen kehittämisestä sekä kansainvälisissä että kotimaisissa yrityksissä. Hän on erikoistunut yritysten digimarkkinointiin sekä erilaisten verkkotuotteiden rakentamiseen. Ennen yrittäjäksi ryhtymistä Jessica on toiminut erilaisissa markkinoinnin esimies- ja asiantuntijatehtävissä. Jessica on perustanut digimarkkinointitoimiston Digi Masters Helsingin viisi vuotta sitten ja hän kouluttaa sekä konsultoi eri yrityksiä markkinoinnin asioissa. Kouluttajana Jessica innostaa ja haastaa kuulijaansa löytämään uusia ja erilaisia ratkaisuja digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median käytäntöihin. 

 

 

Perttu Rättäri, Elisa Oyj

Perttu toimii yritysmyynnin yhteyshenkilönä yrittäjille ja Elisalta hänellä on jo 10 vuoden kokemus. Pertun työpäivät pitävät sisällään Elisan asiakkaiden palvelutarpeen täyttämistä ja tyytyväisenä pitämistä. Vapaa-aikaa Perttu viettää talvisin mailapelien ja hiihdon merkeissä, kesäisin golfaamassa.