Etsi

Emergency banner

Koronainfo yrittäjälle: yrittajat.fi/korona

Asiakaskokemus ja ostopolut

Asiakaskokemus ja ostopolut

Paikka

koulutustallenne
Koulutustallenne

Tällä videotallenteella pääset tututumaan palvelumuotoiluprosessiin, yhteiskehittämiseen, sekä asiakkaan ostopolkujen kuvaamiseen.

  • Mitä palvelumuotoilu tarkoittaa ja miten prosessi etenee?
  • Miksi asiakastarpeiden ymmärtäminen on niin tärkeää ja miksi asiakkaan ostopolut olisi hyvä kirjata auki?

Asiantuntijana Krista Keränen/Vision Factory, haastattelijana Sanna Sassi.

Tilaa videotallenne käyttöösi tästä.

Videoon liittyvän lisämateriaalin saat ladattua itsellesi tästä:

PDF iconasiakaskokemus_ja_ostopolut_-_lisamateriaalia_vision_factory.pdf

Video on osa HYMYII -hankkeen koulutusvideosarjaa.