
Osta läheltä -kampanjalla huomiota paikallisille yrittäjille
Suomalaiset arvioivat viime vuosina käyttävänsä jouluvalmisteluin rahaa noin 550 euroa aikuista kohti. Rahaa käytetään niin lahjoihin, ruokiin, koristeisiin ja kukkiin, matkoihin kuin palveluihin.
#ostaläheltä -kampanja näkyy joulun alla somessa, paikallisissa tapahtumissa ja mediassa eri puolella Uuttamaata.
Järvenpään Yrittäjät julkaisi #ostaläheltä kehyksen Facebookin profiilikuviin, joka onkin lähtenyt leviämään vauhdilla.
Uudenmaan Yrittäjät muistuttaa myös kuluttajia siitä, että paikalliset kauppiaat ja palveluntuottajat tekevät kaikkensa, että asiointi liikkeissä on turvallista myös korona-aikaan. Asiakkaat voivat kantaa myös oman vastuunsa noudattamalla yleisiä ja yrittäjien asiointiohjeita. Ainoa tapa onnistua yhteiskunnan aukipitämisessä on toimia yhdessä yhteisen hyvän eteen.