2.1.2018 klo 13:10
Uutinen

Käytätkö Nordean verkkopankkia? Palvelu tökkii pahasti

Nordean mobiili- ja verkkopankissa on ollut päivän aikana pahoja häiriöitä.

Osalla käyttäjistä Nordean verkko- ja mobiilipankki ei toimi lainkaan, tai hidastelee pahoin. Osa käyttäjän tiedoista ei välttämättä näy lainkaan mobiilipankissa.

Kirjautuminen saattaa onnistua välillä, mutta palvelu voi näyttää puutteelliselta. Nordean mukaan se pyrkii korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.

Vielä ei ole tietoa, vaikuttaako rahoitusalan lakko Nordean palvelun toimintaan. Lakkoa sovitellaan parhaillaan valtakunnansovittelija Minna Helteen johdolla.

Jos sopua ei löydy, lakko alkaa uudelleen ensi torstaina ja kestää kaksi päivää. Tällä viikolla lakkoon osallistuisivat myös Ylemmät Toimihenkilöt YTN sekä Danske Bankin Esimiehet ja Asiantuntijat.

Pauli Reinikainen

pauli.reinikainen (at) yrittajat.fi