Etsi

Kansainvälistyminen

Tyrnäväläinen vodka pääsee F1-piireihin: Valittiin formulakisan viralliseksi yhteistyökumppaniksi

Suomalainen vodka on valittu ensimmäistä kertaa F1-kisan viralliseksi yhteistyökumppaniksi.

Tyrnäväläisen Shaman Spirits Oy:n valmistama Laplandia Vodka on valittu tulevan viikonlopun Singaporen F1-kisan viralliseksi yhteistyökumppaniksi.

Yhteistyösopimuksen kautta juomaa saa kaikista kisa-alueella olevista yritysaitioista. Suomalainen alkoholituote ei ole aikaisemmin saavuttanut vastaavaa näkyvyyttä ja saatavuutta maailman suosituimman autourheilutapahtuman yhteydessä.

– Totta kai tämä on meille valtavan hieno tunnustus laadustamme ja erityisen hyvä ajoitus markkinoinnin kannalta siinäkin mielessä, että vientimme Aasiaan on laajenemassa Singaporen, Hongkongin, Vietnamin ja Kiinan lisäksi nyt myös Australiaan ja Uuteen Seelantiin. Aasialaiset ovat autourheilun ystäviä, ja noissa yritysaitioissa tavoitetaan heidän lisäkseen myös huomattava määrä muita kansainvälisiä bisnesihmisiä ympäri maailman. Erityisen otettu olen siitä, että Singaporen valtion aitiossa meillä on oma promopiste, jossa tarjolla ovat kaikki Laplandia Vodka -sarjan tuotteet. Tuossa aitiossa vieraina ovat muun muassa kansainvälinen lehdistöväki, Singaporen valtion ministereitä, poliitikkoja sekä muita arvovaltaisia vieraita, yhtiön toimitusjohtaja Ilpo Sulkala toteaa tiedotteessa. 

F1-kisa-alueen lisäksi Singaporessa on 5-6 Laplandian promopistettä eri puolilla kaupunkia.

Yrittäjäsanomat

toimitus (at) yrittajat.fi