Etsi

Toimiston Helmi

Toimiston Helmi tarjoaa kattavat johdon assistenttipalvelut, kun tarvitset kiireapua toimistolla, sihteeriä kokouksissa, tai vaikkapa assistenttia tapahtumanjärjestämiseen. Asiakkaitani ovat yritykset, yhdistykset, järjestöt ja yksityishenkilöt Turun alueella.

Palkatessasi osa-aikaisen sihteerin auttamaan arjen askareissa, säästät omaa aikaasi tärkeämpien asioiden hoitamiseen. Saat käyttöösi vuosien kokemuksen, vahvan ammattitaidon ja laajan yhteistyöverkoston.

Toimistopalvelut ovat räätälöitävissä asiakkaan kulloistenkin tarpeiden mukaan. Tärkeää on tietää haluttu lopputulos, jolloin pystyn toteuttamaan työni mahdollisimman hyvin.

Jätä ylimääräinen arjen järjestely minulle – kun työpöydältä poistuvat rutiiniluonteiset ja aikaa vievät työt, säästät aikaa ja energiaa muihin asioihin. Tarjoan sinulle luotettavaa palvelua monipuolisella osaamisella ja 30 vuoden kokemuksella.

Palveluihini kuuluvat mm.

  • matkajärjestelyt, lippujen ja hotellien varaus, hintavertailu, tarvittavat kuljetukset,
  • virkistyspäivien ym. muiden tapahtumien järjestely
  • kokousjärjestelyt ja kokoussihteerinä toimiminen
  • tositteiden järjestely, matkalaskut
  • kukkakauppakäynnit, tukkukäynnit, toimistotarvikkeiden hankinta yms.

 

Ota yhteyttä niin jutellaan lisää!

Anna-Kaisa Jätinvuori
Toimiston Helmi
p. 0400 744 233
anna-kaisa.jatinvuori@toimistonhelmi.fi
www.toimistonhelmi.fi

 

Turun Yrittäjät blogi