28.6.2021 klo 15:03
Uutinen

Jatkossa laskutat helpommin Turun kaupunkia

Turun kaupungin sopimuskumppanit saavat tilaukset uuden järjestelmän kautta 1.6.2021 alkaen. Jatkossa kaupunkia laskutetaan vain neljällä verkkolaskutusosoitteella.

Uusi hankintojen tilausjärjestelmä takaa yhtenäisen tilaustavan ja selkeän tilausten ulkoasun niin tavara- kuin palveluhankinnoille. Näin toimien ne ovat myös helpommin laskutettavissa.

Turun kaupunki panostaa entisestään yhteistyöhön yrittäjien kanssa: Markkinavuoropuheluissa, kilpailutuksissa, hankinnoissa sekä sopimusten valvonnassa haetaan tukea kaupungin palvelukokonaisuuksien jatkuvaan kehittämiseen. Hankinnoilta odotetaan vaikuttavuutta, laadukkuutta ja ympäristöystävällisyyttä.

Meillä on teille yrittäjille yksi pyyntö: Toimita meille jatkossa vain verkkolaskuja uusien ohjeiden mukaisesti. Näin saamme käsiteltyä ja maksettua laskut sujuvasti eräpäivään mennessä.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä laskuttamisesta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Tavoitat osto- ja tilauspalvelumme yhteyshenkilöt sähköpostitse osoitteella hankinnat@turku.fi tai soittamalla numeroon 02 262 7248 (Ma-To 8.15 – 15.45, Pe 8.15 – 15)

Laskutusta koskevat ohjeet: www.turku.fi/laskuttaminen