Reklamaation tekeminen | Yrittajat.fi
Yrittäjät > Yrittajan Abc > Yritystoiminnan Abc > Harhaanjohtava Markkinointi Ja Valelaskut

Etsi

Reklamaation tekeminen

Reklamaatio on aina syytä tehdä kirjallisesti!

Ellei tilausvahvistuksen mukaista palvelua ole tilattu tai se ei vastaa puhelimessa sovittua on siitä reklamoitava kohtuullisessa ajassa siitä, kun yrittäjä on vastaanottanut virheellisen laskun tai tilausvahvistuksen. Kohtuullisena aikana pidetään tapauskohtaisesti ainakin noin viikkoa. Reklamaation avulla yrittäjä voi jälkeenpäin todistaa, että hän on reagoinut tilausvahvistuksessa tai laskussa olevaan epäkohtaan.


>> Kirjaudu jäsennumerolla sivun ylälaidasta lukeaksesi lisää!
 

Suomen Yrittäjien jäsenenä olet aina ajan tasalla.

Julkaisemme jatkuvasti ajankohtaista tietoa yritystoiminnasta jäsenillemme. Liittymällä jäseneksi saat käyttöösi koko järjestön tarjoamat edut