Sääntelyn järkeistäminen | Yrittajat.fi
Yrittäjät > Yrittäjät > Suomen Yrittajat > Yrittajien Edunvalvonta > Suomen Yrittajien Kannanotot > Aikuiskoulutustuen käyttäminen työttömien opiskelun tukena

Etsi

Sääntelyn järkeistäminen

Anna äänesi kuulua ja kerro meille miten sääntelyä tulee sujuvoittaa!

Hyvällä sääntelyllä vahvistetaan kilpailukykyä ja edistetään yritysten toiminnan tuottavuutta sekä vapautetaan kansalaisten luovuutta. Suomen Yrittäjät tähtää siihen, että yrittäjyydelle tarjotaan vahvempi ja kilpailukykyisempi toimintaympäristö heikentämättä kuitenkaan kuluttajien, kansalaisten tai ympäristön perusteltua ja kohtuullista suojaa. Yritysten kilpailukykyä edistävä sääntely lisää työllisyyttä ja motivoi kasvua.

Hallitusohjelman kärkihanke ”sujuvoitetaan säädöksiä” etenee. Oikean päätöksenteon pohjaksi haluamme nostaa esiin sellaisia säädöksiä, jotka kaipaisivat muutoksia ja konkretisoida sitä, millaisia ongelmia pienet ja keskisuuret yritykset kohtaavat. Nyt on tilaisuutesi nostaa esiin yksityiskohtaisia sääntelystä, esimerkkejä niistä viranomaistoiminnoista, jotka kaipaavat muutosta.

Laita oma palautteesi sääntelyyn liittyen. Mitä pitäisi muuttaa?

Sääntelyn järkeistäminen