Etsi

Verkosto varmistaa, että yksinyrittäjien ääni kuuluu

Yrittäjävähennys, liikunta- ja kulttuurisetelien verovähennysoikeus toiminimiyrittäjille ja omistajanvaihdosten edistäminen. Siinä tärkeimmät kärjet, joita Suomen Yrittäjien yksinyrittäjäverkoston johtoryhmä pitää esillä tänä vuonna.

13 yksinyrittäjää eri puolilta Suomea, usealta toimialalta, esimerkiksi kampaamo- , sote- ja viestintäalalta sekä kaupasta ja maataloudesta. Siinä Suomen Yrittäjien yksinyrittäjäverkoston johotoryhmä

Jussi Jokiniemen johtamaan johtoryhmään valittiin Tiina Ahlfors Pääkaupunkiseudun Yrittäjistä, Ismo Eerola Kymen Yrittäjistä, Satu Hirvonen Pohjois-Karjalan Yrittäjistä, Esko Katila Etelä-Pohjanmaan Yrittäjistä, Tytti Laine Satakunnan Yrittäjistä, Saara Liukkonen Etelä-Savon Yrittäjistä, Sanna Lötjönen Etelä-Karjalan Yrittäjistä, Heikki Närvänen Pirkanmaan Yrittäjistä, Päivi Peltomaa Helsingin Yrittäjistä, Elina Piippo Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjistä, Petra Pulkkinen Hämeen Yrittäjistä ja Mari Ståhls Uudenmaan Yrittäjistä.

Valinnan teki Suomen Yrittäjien hallitus

– Yksinyrittäjäverkoston johtoryhmään oli todella vaikea päästä, sillä halukkaita oli peräti 29! On todella hienoa, että yksinyrittäjäjäsenemme haluavat vaikuttaa siihen, mitä asioita ajetaan, toimialapäällikkö Mika Hämeenniemi Suomen Yrittäjistä sanoo.

Hämeenniemi on yksinyrittäjäverkoston yhteyshenkilö Suomen Yrittäjissä.

– Hallitus painotti valinnassa nimenomaan kattavuutta ja monipuolisuutta, Hämeenniemi kertoo.

Yksinyrittäjäverkoston johtoryhmä varmistaa, että yksinyrittäjien ääni kuuluu järjestön päätöksenteossa. Viestin välittymisen varmistaa yrittäjä Anne Niemi, joka on työvaliokunnan edustajana yksinyrittäjäverkoston johtoryhmässä.