Sälj för livet
Den traditionella metoden att sälja börjar vara förbi, anser professor Petri Parviainen från Helsingfors universitet. Därför måste företagen och organisationerna…
Den traditionella metoden att sälja börjar vara förbi, anser professor Petri Parviainen från Helsingfors universitet. Därför måste företagen och organisationerna…
Häng med då vi lättar ankar med Aurora Botnia mot Umeå lördagen 18.3. Till hamnen i Vasklot tar du dig…
Webbplatsen är ditt företags viktigaste visitkort, och det lönar sig att bygga upp den med fokus på kunden. En bra…
Ett brand är den föreställning andra har av ditt företag. Företagets brand gör att det känns igen. Genom att bygga…
Ta två steg för att få ett grepp om den digitala marknadsföringen: skapa en egen webbplats som betjänar kunderna vält…
Det lönar sig för företaget att välja den marknadsföringskanal som förmedlar det önskade budskapet till den önskade målgruppen så effektivt…
En genial affärsidé! Men varför köper ingen? Marknadsföringen hjälper dig se till att företaget hittas. Brandet urskiljer ditt företag från…
En lysande affärsidé, helt enkelt genial! Men var dröjer kunderna? Minneslistan för marknadsföring tar upp 13 punkter som hjälper dig…
Försäljningen är en central del av företagets och företagarens existens. Det kan kännas främmande i början, men ingen panik: försäljning…