Suomen Yrittäjät
11.4.2022 klo 12:46

OmaSp ja Yrittäjät valtakunnalliseen yhteistyöhön

”Sekä Yrittäjät että Oma Säästöpankki ovat lähellä ja läsnä ympäri Suomen. Monelle yrittäjälle on tärkeää saada henkilökohtaista palvelua. Palvelu toteutuu yrittäjän toiveiden mukaisissa asiointikanavissa, mahdollistaen yrittäjän yrityksen ja henkilökohtaisten pankkitarpeiden sovittamisen. Oma Säästöpankin toiminnan kulmakivi on, että asiakasta ymmärtävää palvelua saa nopeasti ja juuri silloin kun sitä tarvitsee. Olemme iloisia, että saamme Oma Säästöpankin valtakunnalliseksi yhteistyökumppaniksemme”, Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen sanoo.

Suomalainen Oma Säästöpankki Oyj on Suomen suurin säästöpankki. Se palvelee henkilö- ja yritysasiakkaitaan 35 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta noin 330 asiantuntijan voimin.

”Tähtäämme pitkäaikaiseen ja tavoitteelliseen yhteistyöhön. Kummankin yhteinen päämäärä on taata suomalaisille pk-yrityksille mahdollisuuksia ja työkaluja taloudelliseen menestykseen ja turvata heidän sekä heidän perheidensä hyvinvointia. Yrittäjät ja heidän yrityksensä edustavat merkittävää osaa kasvavasta asiakaskunnastamme Suomessa. Oma Säästöpankissa henkilökohtainen asiantuntija huolehtii sekä yrittäjän että hänen perheensä asioista”, OmaSp:n toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi kertoo.

Yhteistyöhön liittyvistä Yrittäjien jäseneduista löydät tarkemmin tietoa Suomen Yrittäjien sivustolta.

Lisätietoja: kumppanuuspäällikkö Karri Ruuskanen, 050 409 7752, karri.ruuskanen@yrittajat.fi ja viestintäjohtaja Minna Sillanpää, 050 665 92 minna.sillanpaa@omasp.fi.