YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.

JÄSEN, oletko jo ladannut Yrittäjät-sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.

Savon Yrittäjät
  • Etäkoulutus

YOM etäkoulutus: Ylläpidä asiakassuhteita jälkimarkkinoinnilla -Tyytyväinen asiakas (digistarttaaja)

Verkossa
  • Savon Yrittäjät

Koulutukseen voivat osallistua vain Pohjois-Savolaiset pk-yritykset ja heidän henkilöstönsä.

Jälkimarkkinoinnin tarkoituksena on vahvistaa ja ylläpitää asiakassuhteistasi, lisätä myyntiä ja kasvattaa asiakastyytyväisyyttä. Markkinointi olemassa oleville asiakkaille on vaikuttavampaa, kuin uuden asiakkaan hankkiminen, joten jälkimarkkinoinnin rutiinit tulisivat olla hallussa jokaisessa yrityksessä.

Tässä koulutuksessa tavoitteena on saada lisätietoa asiakassuhteiden ylläpidon merkityksestä, oppia ymmärtämään saadun asiakaspalautteen merkitys toiminnan kehittämisessä sekä saada lisätietoa erilaisista jälkimarkkinoinnin keinoista. Koulutus järjestetään etäkoulutuksena kahteen koulutuspäivään jaettuna. Koulutuksen jälkeen ymmärrät jälkimarkkinoinnin merkityksen ja osaat hoitaa asiakassuhteitasi ostamisen jälkeen.

Sisältö: KE 1.2.2023 klo 8.30-12.00

Syvennä asiakassuhdetta

Asiakassuhteen ylläpito osana jälkimarkkinointia

  • asiakaspalvelun eri keinot
    • asiakaspalaute toiminnan kehittämisessä
    • asiakaspalautekyselyn rakentaminen – tehtävä

Asiakasvalitukset toiminnan kehittämisen apuvälineenä

  • miten reklamaatiot hoidetaan – määritä toimintaprosessi

Miten satunnaisasiakas saadaan kanta-asiakkaaksi?

  • Kanta-asiakkuuden eri tasot
    • Millaisia etuja sinun asiakkaasi arvostaa?

Sisältö: KE 15.2.2023 klo 8.30-12.00

Hyödynnä jälkimarkkinoinnin keinoja lisämyynnin aikaansaamisessa

Erilaisia jälkimarkkinoinnin keinoja

  • teknisten tuotteet – huolto-, varaosa-, neuvontapalvelut
    • alennukset
    • huomioinnit
    • tuotearvioinnit jne.

Messujen ja/tai tapahtumien jälkimarkkinoinnin toimenpiteet

  • hyvin suunniteltu on puoliksi tehty
    • sisältömarkkinoinnin keinoja

Seuraa tuloksia ja kehitä jälkimarkkinointia

  • kanta-asiakkaasta suosittelijaksi
    • noudata EU:n tietosuoja-asetusta

AIKA JA PAIKKA: ETÄKOULUTUS (ZOOM) KE 1.2.2023 KLO 8.30–12 JA KE 15.2.2023 KLO 8.30–12 (2×3,5 h)

ILMOITTAUTUMISET: 24.1.2023 MENNESSÄ https://bit.ly/jalkimarkkinointi23

HINTA: MAKSUTON (ovh. norm. 198 €/hlö) (koulutukseen voivat osallistua AINOASTAAN pk-yritykset ja yritysten henkilöstö Pohjois-Savon alue, henkilöstön määrä 1–249; tuettu koulutus kerryttää de minimis -tukea.)

Ilmoittautumisajan jälkeen tulleista peruutuksista tai perumatta jätetyistä ilmoittautumisista perimme ovh. hinnan suuruisen osallistumismaksun (mahdollinen peruutus tulee tehdä viikkoa ennen koulutusta).

HUOM: Koulutus toteutuu, mikäli osallistujia on vähintään 10 henkilöä.

KOULUTTAJA: Riina Hankaa, Tuotantotalouden DI, Konsulttitoimisto Seppo Hoffrén Oy Consultancy

JÄRJESTÄJÄ: Yrityksen osaajat menestyvät -palvelu, joka on pääosin Euroopan sosiaalirahaston (ESR) ja Pohjois-Savon liiton rahoittama. Lisätietoa www.yrittajat.fi/yom ja Facebookissa YOM-palvelu.

Lisätietoja: Sinikka Karjalainen, Konsulttitoimisto Seppo Hoffrén Oy Consultancy, puh. 040 72 22 817, sinikka.karjalainen@ktshc.fi TAI projektikoordinaattori Reetta Simpanen, puh. 050 430 6181 tai reetta.simpanen@yrittajat.fi

Ilmoittaudu tästä mukaan