YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.

- Webinaari
Onnistunut vuorovaikutus asiakaspalvelutilanteessa – näin lisään myyntiä
- Helsingin Yrittäjät
Tervetuloa konkreettiseen ja käytännönläheiseen koulutukseen vakuuttavasta ja vaikuttavasta vuorovaikutuksesta.
Onnistunut vuorovaikutus asiakaspalvelutilanteessa – näin lisään myyntiä -koulutuksessa keskitytään onnistuneeseen, vakuuttavaan ja vaikuttavaan vuorovaikutukseen ja erilaisten asiakkaiden oikeanlaiseen kohtaamiseen. Koulutus järjestetään webinaarina.
Koulutuksen jälkeen: osallistuja muun muassa tiedostaa hyvän asiakaspalvelun / mynnin merkityksen osana henkilökohtaista kasvua, parantaa myynti- ja asiakaskokemuksia, saa käytännön työkaluja tiukkoihin myynti- ja asiakaspalvelutilaisuuksiin ja oppii tunnistamaan omat kehitettävät osa-alueet.
Koulutuksen sisältöä:
- Näin olen selkeä, vakuuttava ja luotettava asiakaspalvelun ammattilainen.
- Asenne ratkaisee. Arvostus ratkaisee. Arvostelu katkaisee. Tyrkytys tyrehdyttää.
- Rajojen asettamisen taito ja toisten rajojen kunnioittaminen.
- Ensivaikutelmaan voi vaikuttaa omalla toiminnallaan.
- Vahvuuteni ja kehityshaasteeni
- Menestyvän asiakaspalvelijan työkalupakki
Ilmoittautuneille toimitetaan koulutuksesta tallenne kahden kuukauden ajaksi katsottavaksi.

Kenelle?
Tämä tapahtuma on tarkoitettu vain Helsingin Yrittäjien jäsenille. Liittymällä Yrittäjiin saat käyttöösi lukuisia muita vain jäsenille suunnattuja maksuttomia koulutuksia ja tapahtumia. Jäsenenä saat myös maksulliset koulutuksemme edullisemmin.
Liity yrittäjäjärjestöön: yrittajat.fi/liity
- Lisätiedot ja tietosuoja-asiat
-
Miten mukaan etäkoulutukseen?
Etäkoulutuksiimme voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella tai muulla mobiililaitteella. Saat linkin osallistumiseen päivää ennen tilaisuutta. Löydät osallistumislinkin myös ilmoittautumisvahvistuksesta.