YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.

JÄSEN, VR ja Yrittäjät yhteistyöhön: Aktivoi -13 %:n jäsenetusi junamatkoista ennakkoon täältä.

Kuopion Yrittäjät
  • Lounas

Rastor-instituutin lounas: Asiakasarvon näkyväksi tekeminen myynnin tueksi

Kuopio
  • Kuopion Yrittäjät

Rastori-instituutin 20.5. klo 11-13 Kummin Aitassa isännöimällä lounaalla aiheen asiantuntija on Piirre C Oy:n Jenni Pääkkönen.

Miksi asiakasarvon näkyväksi tekeminen on tärkeää?

Yritykset saattavat olettaa, että asiakas ymmärtää palvelun tai tuotteen arvon itsestään, mutta usein näin ei ole.

Asiakasarvon näkyväksi tekeminen tarkoittaa:
-Konkreettisia esimerkkejä ja dataa siitä, miten palvelu hyödyttää asiakasta.
-Helposti ymmärrettäviä viestejä ja visuaalisia työkaluja, jotka auttavat asiakasta hahmottamaan hyödyt.
-Myynnin ja asiakaskohtaamisten rakentamista niin, että ne pohjautuvat asiakkaan tarpeisiin eikä vain tuotteen ominaisuuksiin.
Asiakasarvon ymmärtäminen ja näkyväksi tekeminen auttaa yrityksiä myymään paremmin, rakentamaan pitkäaikaisia asiakassuhteita ja erottumaan kilpailijoista.

Labrocin Teija Meklin kertoo asiakkaan näkökulmasta, miten heillä on hyödynnetty asiakasarvon hyödyntämistä myynti- ja asiakastyössä.

Lämpimästi tervetuloa lounaalle kuulemaan mielenkiintoisesta aiheesta!

Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan 13.5. mennessä, huomioi kuitenkin että mukaan mahtuu 30 ensiksi ilmoittautunutta.

Ilmoittaudu tästä mukaan
Maksuton
Kummin Aitta, Minna Canthin katu 44,
  • Kuopio