Pyöritätkö verkkokauppaa? Maksuekspertti neuvoo, miten asiakkaasi voisi olla tyytyväisempi
Maksupalveluyhtiö Klarnan tuore Suomen johtaja Jani Tyyni haluaa herättää keskustelua suomalaisten verkkokauppojen palvelutasosta.
YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
JÄSEN, oletko jo ladannut Yrittäjät-sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.
Maksupalveluyhtiö Klarnan tuore Suomen johtaja Jani Tyyni haluaa herättää keskustelua suomalaisten verkkokauppojen palvelutasosta.
Marketvetoinen joulukukkasesonki alkaa joka vuosi yhä aiemmin. Kokeneet kukkakauppiaat kertovat pärjäävänsä kilpailussa laadulla, joka koskee niin kukkia, palvelua kuin oikeanlaista…
Kuluttajat eivät välttämättä hylkää lähipalveluja jouluhankinnoissakaan, vaikka nettiostaminen on lisääntynyt. Yhä useampi tiedostaa myös palvelujen käytön yhteyden kotipaikkakunnan palvelutarjonnan säilymiseen;…
Kuluttajat eivät välttämättä hylkää lähipalveluja jouluhankinnoissakaan, vaikka nettiostaminen on lisääntynyt. Yhä useampi tiedostaa myös palvelujen käytön yhteyden kotipaikkakunnan palvelutarjonnan säilymiseen;…
Kuluttajat eivät välttämättä hylkää lähipalveluja jouluhankinnoissakaan, vaikka nettiostaminen on lisääntynyt. Yhä useampi tiedostaa myös palvelujen käytön yhteyden kotipaikkakunnan palvelutarjonnan säilymiseen;…
Kuluttajat eivät välttämättä hylkää lähipalveluja jouluhankinnoissakaan, vaikka nettiostaminen on lisääntynyt. Yhä useampi tiedostaa myös palvelujen käytön yhteyden kotipaikkakunnan palvelutarjonnan säilymiseen;…
Kuluttajat eivät välttämättä hylkää lähipalveluja jouluhankinnoissakaan, vaikka nettiostaminen on lisääntynyt. Yhä useampi tiedostaa myös palvelujen käytön yhteyden kotipaikkakunnan palvelutarjonnan säilymiseen;…
Kuluttajat eivät välttämättä hylkää lähipalveluja jouluhankinnoissakaan, vaikka nettiostaminen on lisääntynyt. Yhä useampi tiedostaa myös palvelujen käytön yhteyden kotipaikkakunnan palvelutarjonnan säilymiseen;…
Kuluttajat eivät välttämättä hylkää lähipalveluja jouluhankinnoissakaan, vaikka nettiostaminen on lisääntynyt. Yhä useampi tiedostaa myös palvelujen käytön yhteyden kotipaikkakunnan palvelutarjonnan säilymiseen;…
Kuluttajat eivät välttämättä hylkää lähipalveluja jouluhankinnoissakaan, vaikka nettiostaminen on lisääntynyt. Yhä useampi tiedostaa myös palvelujen käytön yhteyden kotipaikkakunnan palvelutarjonnan säilymiseen;…