Suomen Yrittäjät
2.5.2022 klo 12:01

Suomen Yrittäjät ja Teboil-kauppiaat ry yhteistyöhön

Teboil-kauppiaat ry ja Suomen Yrittäjät ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Teboil-kauppiaat ry edustaa suomalaisia Teboil-huoltamoyrittäjiä.

Yrittäjäjärjestön jäsenyritykset saavat jatkossa Teboil-kauppiaat ry:n jäsenyrityksistä jäsenetua myymälä- ja kahviotuotteista. Etuus on 20 prosentin alennus normaalihintaisista sisäkaupan tuotteista. Edun saa myös lounaasta. Etu ei koske öljyjä, voiteluaineita, alkoholi- ja tupakkatuotteita eikä Veikkauksen pelejä.

Sopimuksen piirissä ovat Teboil-kauppiaat ry:n jäsenyrittäjät, joihin kuuluu valtaosa Teboil-huoltamoyrittäjistä.

”Teboil-yrittäjät ja heidän työntekijänsä ovat kärsineet paljon Putinin sotapolitiikasta. Tällä kumppanuudella haluamme osoittaa heille tukea ja kannustaa käyttämään Teboil-asemilla niitä palveluita, jotka ovat yrittäjien omaa liiketoimintaa”, Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen sanoo.

”Kumppanuus Suomen Yrittäjien kanssa vahvistaa uskoamme suomalaiseen yrittäjyyteen ja mahdollisuuksiin selviytyä yhdessä myös vaikeista tilanteista. Nyt solmittu sopimus antaa kaikille Teboil-kauppiasyhdistyksen jäsenyrityksille tukevan selkänojan yhteistyön kehittämiseen koko kotimaisen yrityssektorin kanssa”, kertoo Teboil-kauppiaat ry:n puheenjohtaja Pekka Haapalainen.

Yhteistyösopimukseen sisältyvät huoltamoyrittäjien hallinnoimat palvelut ja tuotteet. Sopimuksen ja jäsenedun piiriin eivät kuulu Oy Teboil Ab:n hallinnoimat öljy- ja energiatuotteet, kuten polttoaineet, polttoöljyt, voiteluaineet ja nestekaasu.

Sopimus tuli voimaan 1.5.2022. Edun saa liikkeessä näyttämällä Suomen Yrittäjien jäsenkorttia tai mobiilijäsenkorttia. Lista jäsenetua tarjoavista Teboil-kauppiaista on nähtävissä Suomen Yrittäjien verkkosivuilla.

Aiemmin Yrittäjillä oli sopimus Oy Teboil Ab:n kanssa. Yhteistyö päättyi yhtiön venäläisen omistajataustan takia helmikuussa 2022. Silloin jäsenyrittäjät saivat alennusta polttoaineista, öljyistä ja autopesuista.

Lisätietoja: kumppanuuspäällikkö Karri Ruuskanen, 050 409 7752, karri.ruuskanen@yrittajat.fi.