Suomen Yrittäjien elinkeinopolitiikan asiantuntija Henrik Wickström. Kuvaaja: Monika Nyman
11.11.2021 klo 09:25

Suomen Yrittäjien elinkeinopolitiikan asiantuntijaksi Henrik Wickström

Suomen Yrittäjien elinkeinopolitiikan asiantuntijaksi on valittu valtiotieteiden maisteri Henrik Wickström, 27. Wickströmin tehtävään kuuluu yrittäjyyden ja elinvoiman edistäminen koko maassa. Erityisenä kokonaisuutena on alue- ja kuntavaikuttaminen ja julkisten hankintojen edistäminen niin, että kotimaiset pienet- ja keskisuuret yritykset pääsisivät niihin yhä useammin osallisiksi.

Aiemmin Wickström on työskennellyt muun muassa Finnairilla eri tehtävissä ja säätiöasiamiehenä. Wickström on RKP:n varapuheenjohtaja ja hän toimii Inkoon kunnanhallituksen puheenjohtajana sekä lukuisissa muissa luottamustehtävissä.

– Emme olisi hyvinvointiyhteiskunta ilman yrityksiä. Juuri tästä syystä tuntuu merkitykselliseltä päästä tekemään töitä yritysystävällisemmän Suomen puolesta yhdessä yrityskentän kanssa, Henrik Wickström toteaa.

Wickström aloittaa tehtävässään 24.11.2021.

Lisätietoja: johtaja Harri Jaskari, p. 050 512 2874, Suomen Yrittäjät ja elinkeinopolitiikan asiantuntija Henrik Wickström, p. 044 555 3885, Suomen Yrittäjät