21.9.2017 klo 09:42
Uutinen

TIEDOTE Satakunnan Yrittäjien sukupolven- ja omistajanvaihdosneuvonnasta vastaava Olli Annala siirtyy yrittäjäksi

Palvelua on vetänyt Olli Annala, joka on myös kehittänyt palvelun tunnetuksi koko maassa. Konseptia on hyödynnetty myös muissa maakunnissa. Ollin kautta neuvontaa on saanut yli 200 myyjää/ostajaa vuodessa. Lisäksi Olli on luennoinut lukuisissa omistajanvaihdostilaisuuksissa ja vaikuttanut siihen, että omistajanvaihdosasiat ovat tulleet avoimemmiksi ja suunnitelluimmiksi.

Olli siirtyy yrittäjäksi ja hänen viimeinen työpäivänsä on 30.11.2017. Olli on luvannut perehdyttää jatkajaansa myös tämän ajankohdan jälkeen.

Laitamme paikan avoimeksi välittömästi, jotta turvaamme palvelun toimivuuden.

Parhaimmat kiitokset Ollille hyvästä työstä yrittäjyyden eteen! Toivotamme Ollille sydämellisesti onnea uusiin haasteisiin yrittäjänä.

Yhteistyöterveisin

Markku Kivinen
Satakunnan Yrittäjät

Ollin terveiset kumppaneille

”Haluan kiittää työyhteisöäni, palvelukumppaneita ja sidosryhmiä mahdollisuudesta edistää itselleni tärkeitä asioita niin maakunnallisesti kuin valtakunnallisestikin. Vastuullani ollut palvelu on nyt erinomaisessa kunnossa ja aikaikkuna uusiin haasteisiin hakeutumiselle paras mahdollinen. Toivon saavani jatkaa menestyksellistä yhteistyötä teidän kaikkien kanssa myös yrittäjänä. Seuraavaksi haluan edistää yhteiskuntaamme vastuullisesti ja kestävästi hoidettujen julkisten hankintojen kautta, joissa meillä on yhteistyömahdollisuuksia myös tulevaisuudessa. Toimin jatkossa yrittäjänä Suomen taitohankinta Oy:ssä, jonka perustimme perheeni kanssa vuonna 2005. Tämä olkoon malliesimerkki kuinka pitkäjänteistä työ omistajanvaihdosten parissa parhaimmillaan on.

Nyt toteutettu sukupolvenvaihdos ei toivottavasti jää viimeiseksi tekemäkseni vaan työni myös yritysmarkkinoidenkin kehittämiseksi jatkuu. ”

Olli Annala