YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.

JÄSEN, oletko jo ladannut Yrittäjät-sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.

23.3.2007 klo 08:08
Tiedote

Suomen Yrittäjät kampanjoi: Sanoma kohdistetaan nuorille yrittäjille ja mahdollisille jatkajille

Suomen Yrittäjien markkinointiviestintäkampanja käynnistyy pääkaupunkiseudulla maaliskuussa ja jatkuu huhtikuussa pääsiäisen jälkeen viikoilla 15 -16 koko maan alueella. Kampanjan sanoma kohdistetaan nuorille yrittäjille, kehityspäällikkö Kari Björklöv ja suunnittelija Lea Hult kertovat.

Medioina ovat 27 Kärkimedioiden sanomalehteä, Kauppalehti Presso sekä pääkaupunkiseudulla ilmestyvät Kaunis Grani sekä Helsingin Uutiset, Länsiväylä ja Vantaan Sanomat. Lehti-ilmoittelun lisäksi pääkaupunkiseudulla kampanjan viesti näkyy liikenteessä pitkälle kevääseen. Viikkojen 15-21 aikana 600 bussin takalasit on varustettu mainoksilla.

Yrittäjäjärjestön omien medioiden kautta kampanjalla halutaan tavoittaa jäsenyritykset ja omistajapolven vaihtuessa mahdolliset jatkajat.

Kampanjassa tuodaan esille yrittäjäjärjestöä vahvana vaikuttajana ja sen lisäksi muistutetaan neuvontapalveluista, jotka ovat jäsenten käytettävissä isoissa ja pienissä murheissa.

Kampanjan kasvoina on kaksi nuorta henkilöä. Toinen heistä on kansainvälisesti menestynyt yrittäjä ja toinen, jäsenille veroneuvontaa antava neuvontalakimies Salla Korhonen Suomen Yrittäjistä. Kampanjaan mukaan lähteneen yrittäjän nimi julkaistaan 10.4.2007. Henkilöt vuorottelevat valtakunnallisessa mainonnassa sekä pääkaupunkiseudulla bussien takalasimainonnassa ja lehti-ilmoittelussa.

Voimakas jäsenkasvu jatkuu

Kiinnostus Suomen Yrittäjien jäsenyyteen on jatkunut hyvänä koko alkuvuoden. Alue- ja paikallisorganisaatioon on liittynyt yli tuhat jäsentä joka kuukausi.

Viime vuonna alueorganisaation kautta liittyi jäseneksi 11 330 yritystä ja jäsenmäärän nettokasvu oli 4 800. Alueorganisaation kautta järjestäytyneiden määrä oli viime vuoden lopussa 67 150 ja kokonaisjäsenmäärä 94 000 yritystä toimialakenttä mukaan lukien.

Järjestöjohtaja Kari Hiltusen mielestä hyvään jäsenkehitykseen on kaksi keskeistä syytä. Järjestömme tarjoaa konkreettisia palvelua yrityksille, ja olemme onnistuneet kertomaan näistä palveluista uusille kohderyhmille. Tarjottujen jäsenpalvelujen lisäksi toinen merkittävä tekijä on yrittäjäjärjestön aktiivinen toiminta yhteiskuntavaikuttajana kunnissa, alueilla ja valtakunnan tasolla.

OnLine uutiset
toimitus@suomen.yrittajat.fi
Puhelin (09) 2292 2952, Raija-Liisa Konkola