Yrittäjä! Tule mukaan omiesi pariin. Liity Yrittäjiin.

Jäsen, oletko jo ladannut Yrittäjät -sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.

Hämeen Yrityspalvelut -kokonaisuudessa etusijalla asiakaslähtöisyys 

Hämeen Yrityspalveluihin on helppo ottaa yhteyttä soittamalla, sähköpostitse tai jättämättä yhteydenottopyyntö sivustolla. Apua saa rahoitukseen, rekrytointiin, kasvuun ja kansainvälistymiseen sekä henkilöstön koulutustarpeisiin liittyvissä asioissa

Hämeen ELY-keskus ja TE-toimisto ovat koonneet palvelujaan yrityksille uuteen Hämeen Yrityspalvelut -kokonaisuuteen. Lopputuloksena tarjotaan kootusti palvelua, neuvontaa ja rahoitusta Kanta- ja Päijät-Hämeen yrityksille sekä tiivistetään yrityspalveluja tarjoavien tahojen yhteistyötä. Mukana kehittämisessä ovat myös paikalliset yrittäjäjärjestöt, kehittämisyhtiöt sekä Hämeen kauppakamari. 

Hämeen Yrityspalvelujen kautta on mahdollista saada tukea monenlaisiin tilanteisiin. Asiakkaan ei tarvitse etukäteen itse tietää, minkälaista apua hän voisi saada, vaan asiantuntija auttaa kartoittamaan tilanteen ja etsimään sopivat ratkaisut. Joissain tapauksissa se tarkoittaa esimerkiksi yksittäistä rahoitusta ja joskus useampia toimia, jolloin asiakasvastaava kulkee yrityksen rinnalla.

Keväällä muotoiltu ja käynnistetty toimintamalli muovataan osaksi jokapäiväistä tekemistä syksyn aikana. Syksyn aikana toimintaa syvennetään eri keinoin. Hämeen Yrityspalvelut järjestää syyskuussa kummassakin maakunnassa TKI-teemaiset tilaisuudet. Yrityksiin otetaan yhteyttä aktiivisemmin ja sidosryhmät liitetään toimintaan mukaan vahvemmin.

Yhteistyössä muiden seudullisten yrityspalvelutoimijoiden kanssa on tarkoituksena lisätä asiantuntijoiden ja näin ollen yritysten tietoisuutta erilaisista vaihtoehdoista. Hämeen Yrityspalvelujen sivuille kootaan tietoa myös muiden kuin ELY-keskuksen ja TE-toimiston mahdollisuuksista yrityksille.

Syksyllä palautteen keräämisestä tehdään järjestelmällisempää käyttöönotettavan kyselytyökalun avulla. Työkalun myötä asiakkaiden lisäksi asiantuntijatkin pääsevät arvioimaan asiakaskohtaamisiaan. Tarkoituksena on palautteen myötä kehittää palveluja entisestään.

Yrityspalvelukokonaisuuden kehittämiseen on saatu rahoitusta Euroopan sosiaalirahastosta React EU -rahoituksena. DigiHäme – Helposti saavutettavat yrityspalvelut -hankkeen avulla kehitetään yritysten palvelupolkuja ja digitaalisia palveluita.