YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.

JÄSEN, oletko jo ladannut Yrittäjät-sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.

Savon Yrittäjät
  • Etäkoulutus

YOM etäkoulutus: Onnistuneen myyntiprosessin vaiheet (digistarttaaja)

Verkossa
  • Savon Yrittäjät

Koulutukseen voivat osallistua vain Pohjois-Savolaiset pk-yritykset ja heidän henkilöstönsä.

Myyntiin tehokkuutta ja tuloksellisuutta! Kehittyneet ja toimivat myyntiprosessit auttavat yritystä parantamaan myyntituloksia, parantamaan asiakastyytyväisyyttä, tehostamaan kustannustehokkuutta, kehittämään myyntitaitojen ja saavuttamaan kilpailuedun markkinoilla.

Onnistuneen myyntiprosessin vaiheet -koulutuksessa pääset kehittämään myyntisi tehokkuutta ja tuloksellisuutta, parantamaan vuorovaikutustaitoja myyntitilanteessa sekä löytämään keinoja asiakassuhteiden hoitamiseen.

Osa 1 27.2.2023 klo 8.30-12.00 Kouluttajana Riina Hankaa

Myynnin tärkeät osa-alueet kuntoon

  • Liikeidean kirkastaminen
    • mitä, kenelle ja miten?
    • tuotteen/palvelun rakenne
    • tuotteistamisella tehokkuutta
  • Asiakas on ykkönen
    • parhaan ensivaikutelman luominen
    • vuoropuhelun onnistumisen eväät
    • kehonkielen tulkinta – onnistumisen eväitä
  • Onnistuneen myyntiprosessin vaiheet ja seuranta
    • järjestelmällisyyttä myyntityöhön
    • meidän tapa myydä -oma myynnin pelikirja
    • tavoitteet ja mittarit
    • CRM-järjestelmä

Osa 2 16.3.2023 klo 8.30-12.00 Kouluttajana Riina Hankaa

Myynnin onnistumisen kulmakivet

  • Suunta-laatu-määrä
    • Suunta -Ideal Customer Profile
    • Laatu – Kuuntelu ja vuorovaikutus – arvon luonti, kysymystekniikat (BANT ja SPIN)
    • Määrä – kurinalaisuus ja systelmaattisuus
  • Asiakaspolku – Customer Journey
    • kontaktitilanteet – ostoprosessin vaiheet
    • viestintäkanavat eri vaiheissa
    • asiakaskokemus ja sen parantaminen
  • Digitaaliset myyntikanavat
    • erilaiset alustat
    • oma verkkokauppa
  • Menestyksen kulttuurin luominen – myyminen on fiiliksestä kiinni
    • Bully Plant

Osa 3 28.3.2023 klo 8.30-12.00 Kouluttajana Riina Hankaa

Asiakassuhteen syventäminen

  • Erilaiset asiakastyypit, persoonat – käyttäytymistyylitesti
    • ymmärrä itseäsi – ymmärrä muita
    • miten vaikutat erilaisiin persooniin
  • Asiakassuhde ja asiakaskokemus
    • miten analysoida ja seurata asiakassuhdetta
    • asiakaskokemuksen mittaaminen
    • asiakaskannattavuus
  • Sitouta asiakkaita jälkimarkkinoinnin keinoilla
    • Mikä keino sopii meille parhaiten?

AIKA JA PAIKKA: ETÄKOULUTUS 27.2.2023 klo 8:30-12, 16.3.2023 klo 8:30-12 JA 28.3.2023 klo 8:30-12 (3×3,5 h)

ILMOITTAUTUMISET: 20.2.2023 MENNESSÄ OSOITTEESSA bit.ly/onnistunutmyynti

HINTA: MAKSUTON (ovh. norm. 298 €/hlö) (koulutukseen voivat osallistua AINOASTAAN pk-yritykset ja yritysten henkilöstö Pohjois-Savon alue, henkilöstön määrä 1–249; tuettu koulutus kerryttää de minimis -tukea.)

Ilmoittautumisajan jälkeen tulleista peruutuksista tai perumatta jätetyistä ilmoittautumisista perimme ovh. hinnan suuruisen osallistumismaksun (mahdollinen peruutus tulee tehdä viikkoa ennen koulutusta).

HUOM: Koulutus toteutuu, mikäli osallistujia on vähintään 10 henkilöä.

KOULUTTAJA: Riina Hankaa, Tuotantotalouden DI, Konsulttitoimisto Seppo Hoffrén Oy Consultancy

JÄRJESTÄJÄ: Yrityksen osaajat menestyvät -palvelu, joka on pääosin Euroopan sosiaalirahaston (ESR) ja Pohjois-Savon liiton rahoittama. Lisätietoa www.yrittajat.fi/yom ja Facebookissa YOM-palvelu.

LISÄTIETOJA: Sinikka Karjalainen, Konsulttitoimisto Seppo Hoffrén Oy Consultancy, puh. 040 72 22 817, sinikka.karjalainen@ktshc.fi TAI projektikoordinaattori Reetta Simpanen, puh. 050 430 6181 tai reetta.simpanen@yrittajat.fi

Ilmoittaudu tästä mukaan