YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
- Etäkoulutus
YOM etäkoulutus: Onnistuneen myyntiprosessin vaiheet (digistarttaaja)
- Savon Yrittäjät
Koulutukseen voivat osallistua vain Pohjois-Savolaiset pk-yritykset ja heidän henkilöstönsä.
Myyntiin tehokkuutta ja tuloksellisuutta! Kehittyneet ja toimivat myyntiprosessit auttavat yritystä parantamaan myyntituloksia, parantamaan asiakastyytyväisyyttä, tehostamaan kustannustehokkuutta, kehittämään myyntitaitojen ja saavuttamaan kilpailuedun markkinoilla.
Onnistuneen myyntiprosessin vaiheet -koulutuksessa pääset kehittämään myyntisi tehokkuutta ja tuloksellisuutta, parantamaan vuorovaikutustaitoja myyntitilanteessa sekä löytämään keinoja asiakassuhteiden hoitamiseen.
Osa 1 27.2.2023 klo 8.30-12.00 Kouluttajana Riina Hankaa
Myynnin tärkeät osa-alueet kuntoon
- Liikeidean kirkastaminen
- mitä, kenelle ja miten?
- tuotteen/palvelun rakenne
- tuotteistamisella tehokkuutta
- Asiakas on ykkönen
- parhaan ensivaikutelman luominen
- vuoropuhelun onnistumisen eväät
- kehonkielen tulkinta – onnistumisen eväitä
- Onnistuneen myyntiprosessin vaiheet ja seuranta
- järjestelmällisyyttä myyntityöhön
- meidän tapa myydä -oma myynnin pelikirja
- tavoitteet ja mittarit
- CRM-järjestelmä
Osa 2 16.3.2023 klo 8.30-12.00 Kouluttajana Riina Hankaa
Myynnin onnistumisen kulmakivet
- Suunta-laatu-määrä
- Suunta -Ideal Customer Profile
- Laatu – Kuuntelu ja vuorovaikutus – arvon luonti, kysymystekniikat (BANT ja SPIN)
- Määrä – kurinalaisuus ja systelmaattisuus
- Asiakaspolku – Customer Journey
- kontaktitilanteet – ostoprosessin vaiheet
- viestintäkanavat eri vaiheissa
- asiakaskokemus ja sen parantaminen
- Digitaaliset myyntikanavat
- erilaiset alustat
- oma verkkokauppa
- Menestyksen kulttuurin luominen – myyminen on fiiliksestä kiinni
- Bully Plant
Osa 3 28.3.2023 klo 8.30-12.00 Kouluttajana Riina Hankaa
Asiakassuhteen syventäminen
- Erilaiset asiakastyypit, persoonat – käyttäytymistyylitesti
- ymmärrä itseäsi – ymmärrä muita
- miten vaikutat erilaisiin persooniin
- Asiakassuhde ja asiakaskokemus
- miten analysoida ja seurata asiakassuhdetta
- asiakaskokemuksen mittaaminen
- asiakaskannattavuus
- Sitouta asiakkaita jälkimarkkinoinnin keinoilla
- Mikä keino sopii meille parhaiten?
AIKA JA PAIKKA: ETÄKOULUTUS 27.2.2023 klo 8:30-12, 16.3.2023 klo 8:30-12 JA 28.3.2023 klo 8:30-12 (3×3,5 h)
ILMOITTAUTUMISET: 20.2.2023 MENNESSÄ OSOITTEESSA bit.ly/onnistunutmyynti
HINTA: MAKSUTON (ovh. norm. 298 €/hlö) (koulutukseen voivat osallistua AINOASTAAN pk-yritykset ja yritysten henkilöstö Pohjois-Savon alue, henkilöstön määrä 1–249; tuettu koulutus kerryttää de minimis -tukea.)
Ilmoittautumisajan jälkeen tulleista peruutuksista tai perumatta jätetyistä ilmoittautumisista perimme ovh. hinnan suuruisen osallistumismaksun (mahdollinen peruutus tulee tehdä viikkoa ennen koulutusta).
HUOM: Koulutus toteutuu, mikäli osallistujia on vähintään 10 henkilöä.
KOULUTTAJA: Riina Hankaa, Tuotantotalouden DI, Konsulttitoimisto Seppo Hoffrén Oy Consultancy
JÄRJESTÄJÄ: Yrityksen osaajat menestyvät -palvelu, joka on pääosin Euroopan sosiaalirahaston (ESR) ja Pohjois-Savon liiton rahoittama. Lisätietoa www.yrittajat.fi/yom ja Facebookissa YOM-palvelu.
LISÄTIETOJA: Sinikka Karjalainen, Konsulttitoimisto Seppo Hoffrén Oy Consultancy, puh. 040 72 22 817, sinikka.karjalainen@ktshc.fi TAI projektikoordinaattori Reetta Simpanen, puh. 050 430 6181 tai reetta.simpanen@yrittajat.fi