Pula rekkakuskeista pahenee – Ala toivoo höllennyksiä säännöksiin: ”Teoriakoetta suorittaa yksi ihminen ja kaksi ihmistä valvoo”
Kuljetusala ei enää houkuttele entiseen tapaan. Lisäksi EU-byrokratia vaikeuttaa koulutusten järjestämistä.
YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
JÄSEN, oletko jo ladannut Yrittäjät-sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.
Kuljetusala ei enää houkuttele entiseen tapaan. Lisäksi EU-byrokratia vaikeuttaa koulutusten järjestämistä.
Kuorma-autojen keski-ikä on Suomessa lähes 15 vuotta.
Turun kaupunki on pyytänyt lausuntoja ja mielipiteitä kestävän kaupunkiliikkumisen ja kestävän kaupunkilogistiikan suunnitelmista. Käsittelyn ja suunnitelmien mahdollisten täydennysten jälkeen asia…
Viime aikoina on noussut keskustelua siitä, että Turkuun harkitaan ympäristövyöhykkeitä, joillapolttomoottoriautojen liikkumista keskustassa voitaisiin rajoittaa tai jopa kieltää. Vaikka tavoitevähentää…
Kaasu- ja sähkökäyttöisten kuorma-autojen hankintatuen määräraha varattiin loppuun syyskuussa.
Yritysten rooli nousee esille autokannan uusiutumisessa.
Lentoliikenne vaikuttaa bruttokansantuotteeseen, työpaikkoihin, verotuloihin, kaupankäyntiin, työvoiman saatavuuteen, tuottavuuteen, innovaatioihin, toimitusketjuihin, investointeihin, yritysten sijoittumiseen, alueen imagoon, matkailuun, syrjäisen alueen elinvoimaan,…
Kuljetusala muistuttaa, että hintoihin voidaan edelleen vaikuttaa poliittisilla päätöksillä.
ITÄISEN SUOMEN YRITTÄJÄJÄRJESTÖJEN KANNANOTTO Itäisen Suomen ohjelmaa ollaan laatimassa vastaamaan alueen kohtaamiin erityisiin haasteisiin, kuten taloudelliseen taantumaan, väestön vähenemiseen ja…