”Digitaaliset kanavat ovat jo osa normaalia kuluttamista”
Verkko vahvistuu edelleen myyntikanavana. Huiminta kasvuvauhtia pitää päivittäistavaroiden verkkokauppa, joka kasvoi lähes 90 prosenttia viime vuonna.
YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
JÄSEN, VR ja Yrittäjät yhteistyöhön: Aktivoi -13 %:n jäsenetusi junamatkoista ennakkoon täältä.
Verkko vahvistuu edelleen myyntikanavana. Huiminta kasvuvauhtia pitää päivittäistavaroiden verkkokauppa, joka kasvoi lähes 90 prosenttia viime vuonna.
Juuri julkaistu esitteemme sisältää vaihtuvia kuvia ja tekstejä sekä klikkauksella laajenevaa sisältöä. Kannattaa tutustua!
Kanta-Hämeessä uusia henkilöautoja rekisteröitiin helmikuussa 606 kappaletta. Määrässä on parin prosentin pudotus vuoden takaiseen määrään. Tavara-autojen kysynnän uskotaan lisääntyvän.
Jyväskyläläinen 3D Formtech investoi metallin teollisuustasoiseen 3D-tulostukseen. Kysyntää alkaa olla Suomessakin.
Tero ja Jere Seppälä kehittivät sovelluksen varsin kilpaillulle sosiaalisen median markkinalle. Yrittäjäsanomat tapasi kaksikon Barcelonan mobiilimessuilla.
Salolaisyritys toimittaa hyttitehtaalle yli 5 000 kuvatulostetta.
Urheiluvälinekauppa saa vetoapua talvisäästä. Erityisesti maastohiihtosuksien kauppa käy kuumana.
Hämeenlinnan kaupunki kutsui matkailutoimijat seminaariin. Tilaisuudessa kirkastettiin yhteinen tahtotila, jolla nostetaan matkailu nousuun.
Olet henkilöbrändi, halusit tai et, väittää Kurvisen, Laineen ja Tolvasen kirja Henkilöbrändi – Asiantuntijasta vaikuttajaksi. Ja yhä useammalle on hyödyksi…