Yrittäjä Gaala 5.9. ilmoittautuminen avautunut
Yrittäjä Gaala järjestetään Kotka Areenalla perjantaina 5.9. Juhlassa julkistetaan vuoden 2024 Vuoden Yrittäjä. Lähde mukaan mukavaan juhlaan juhlimaan yhdessä toisten…
YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
JÄSEN, oletko jo ladannut Yrittäjät-sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.
Yrittäjä Gaala järjestetään Kotka Areenalla perjantaina 5.9. Juhlassa julkistetaan vuoden 2024 Vuoden Yrittäjä. Lähde mukaan mukavaan juhlaan juhlimaan yhdessä toisten…
Suomen kilpailukykyä on pyritty vahvistamaan jo useamman vuoden ajan, muun muassa uudistamalla työmarkkinoita. Huhtikuussa Petteri Orpon hallitus teki kehysriihessä uusia…
Osallistu lounastilaisuuteen, jossa Helsingin Satamalla yhteyspäällikkönä toimiva Tero Lahti kertoo Länsisataman tunnelisuunnitelmista ja miltä ne tällä hetkellä näyttävät.
Miten yrityksesi pärjää muuttuvassa maailmassa, jossa digitalisaatio, tekoäly ja asiakkaiden odotukset kehittyvät nopeasti? Tule mukaan Etelä-Savon Yrittäjien Future-koulutukseen, jossa saat…
Miten yrityksesi pärjää muuttuvassa maailmassa, jossa digitalisaatio, tekoäly ja asiakkaiden odotukset kehittyvät nopeasti? Tule mukaan Etelä-Savon Yrittäjien Future-koulutukseen, jossa saat…
Miten yrityksesi pärjää muuttuvassa maailmassa, jossa digitalisaatio, tekoäly ja asiakkaiden odotukset kehittyvät nopeasti? Tule mukaan Etelä-Savon Yrittäjien Future-koulutukseen, jossa saat…
Miten yrityksesi pärjää muuttuvassa maailmassa, jossa digitalisaatio, tekoäly ja asiakkaiden odotukset kehittyvät nopeasti? Tule mukaan Etelä-Savon Yrittäjien Future-koulutukseen, jossa saat…
Miten yrityksesi pärjää muuttuvassa maailmassa, jossa digitalisaatio, tekoäly ja asiakkaiden odotukset kehittyvät nopeasti? Tule mukaan Etelä-Savon Yrittäjien Future-koulutukseen, jossa saat…
Miten yrityksesi pärjää muuttuvassa maailmassa, jossa digitalisaatio, tekoäly ja asiakkaiden odotukset kehittyvät nopeasti? Tule mukaan Etelä-Savon Yrittäjien Future-koulutukseen, jossa saat…
Taustamusiikki on edelleen keskeinen osa yritysten asiakaskokemuksen rakentamista, kertoo Teoston tuore tutkimus.