14.6.2017 klo 15:31
Uutinen

POSITIIVISIA UUTISIA Weekend Snacks tuotteille myönnettiin Avainlippu

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Weekend Snacks -tuotteille Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa valmistetuista tuotteista. Avainlippu-tunnus myönnettiin kaikille Weekend Snacks tuotteille.

– Työllistäminen Suomessa on aina ollut meillä Weekend Snacksissa ensisijaisen tärkeä asia. Tuotteiden valmistus lähiseudulla on ollut meille perheyrityksenä niin ilmeistä, ettemme ole aina edes huomanneet kertoa tätä tarpeeksi selkeästi kuluttajalle ja kaupalle. Avainlippu tuo meille oivan mahdollisuuden viestiä tästä entistä tehokkaammin. Se että, avainlippu myönnettiin meille Suomi 100-vuotta juhlavuonna sekä vuonna jolloin me vietämme perheyrityksemme Weekend Snacks:n omia 20-vuotisjuhlia, tekee asiasta vielä arvokkaamman, sanoo Weekend Snacksin toimitusjohtaja Börje Norrgård.

Avainlippu tulee näkymään kaikissa Weekend Snacksin pakkauksissa ja laatikoissa. Työn alla on myös markkinoinnin tehostaminen sosiaalisessa mediassa sekä yrityksen web-sivujen uudistus sekä. Kaikessa tässä Avainlippu on luonnollisesti myös keskeisessä roolissa.

Perheyritys Weekend Snacks valmistaa Länsirannikolla herkullisia pikkusuolaisia kuluttajan toiveita tarkasti kuunnellen. Puhtaan valkoisiin pakkauksiin puetut, napostelutuotteet ovat selkeästi makuasialla. Lisäaineettomuus ja hyvä maku on ollut tuotekehityksen keskiössä.

Weekend Snacks:n tuotteissa on vähemmän lisäaineita ja rasvaa kuin perinteisissä napostelutuotteissa ja niissä käytetään ainoastaan luontaisia aromeja ja väriaineita. Tuotekehityksessä myös mausteiden koostumus on punnittu tarkkaan kaikkien turhien lisäaineiden välttämiseksi. Lisäksi tuotteet on pakattu raikkaisiin pusseihin, joiden raaka-aineena ei ole käytetty alumiinia tai muita metalleja.

Lisätietoja:

Börje Norrgård, Weekend Snacks, 0452792175, borje.norrgard@weekendsnacks.com
Weekend Snacksit valmistetaan Suomen pienimmässä kaupungissa Kaskisissa. Perheyritys on toiminut länsirannikolla perunavaltakunnan ytimessä parinkymmenen vuoden ajan. Tuotekehityksen keskiössä on valmistaa kuluttajalle maistuvia hyvän mielen napostelutuotteita, joiden maku on herkullinen ilman turhia lisäaineita.