23.7.2018 klo 10:15
Uutinen

SuomiAreenalle uusi pääyhteistyökumppani: Teemana tulevaisuuden osaaminen

Viime viikolla päättynyt SuomiAreena onnistui nostamaan selvästi tavoittavuuttaan sosiaalisessa mediassa.

Business Finland on ensi vuonna järjestettävän SuomiAreenan pääyhteistyökumppani. Tuolloin tapahtuman pääteemoina ovat tulevaisuuden osaaminen ja innovaatiot.

– Business Finlandin tavoite on kehittää Suomesta maailman vetovoimaisinta ja kilpailukykyisintä innovaatioympäristöä, jossa yritysten on hyvä kasvaa, uudistua ja menestyä. Osallistuminen SuomiAreenalle antaa erinomaisen mahdollisuuden tuoda näitä teemoja esiin sekä keskustella ajankohtaisista uudistumiseen, kasvuun ja kansainvälistymiseen liittyvistä aiheista, Business Finlandin pääjohtaja Pekka Soini sanoo.

SuomiAreena keräsi viime viikolla Poriin runsaasti yleisöä. SuomiAreenan kävijämäärä oli tänä vuonna lähes 67 000.

Erityisesti sosiaalisessa mediassa tapahtuman tavoittavuus nousi tänä vuonna huimasti. SuomiAreenan sosiaalisen median tavoittavuus nousi perjantai-iltapäivään mennessä yli 8 miljoonaan, kun luku oli viime vuonna 1,6 miljoonaa.

Tapahtuman toinen pääyhteistyökumppani on opettajien ammattijärjestö OAJ.

Suomen suurin yhteiskunnallinen keskustelutapahtuma SuomiAreena järjestetään Porissa jälleen heinäkuussa 2019.

Kuva: Maarit Laakkonen

Yrittäjäsanomat

toimitus (at) yrittajat.fi