5.6.2018 klo 18:24
Uutinen

”Yrittäjän tie menestykseen ei ole koskaan ollut helppo”

Suomen Yrittäjien uusi jäsenkampanja käynnistyi tiistaina. Kampanjan tunnuslause on: Yrittäjän tie menestykseen ei ole koskaan ollut helppo. Mainosvideossa nähdään maailmanhistoriaa mullistaneita keksintöjä, jotka ovat syntyneet kovan yrittämisen tuloksena.

Uusi jäsenkampanja on jatkoa aikaisempien vuosien ”Mitä siitäkin tulisi, jos ei olisi yhtään yritystä?” konseptille, jossa koomikko-muusikko Heikki Silvennoisen esittämä Keijo Jaatinen seikkaili valmentajana ja rallikartturina.

– Näytämme maailmanhistoriaa mullistaneita keksintöjä historiasta tähän päivään. Jokainen, joka yrittää uutta, joutuu aina ensin epäilysten kohteeksi. Tie menestykseen ei ole suora. Kehitys on saavutettu kovalla työllä – yrittämisellä, kuvailee kampanjan viestiä Suomen Yrittäjien markkinointipäällikkö Johanna Hallikainen.

Kampanjan mainoselokuvan tekijöinä ovat mainostoimisto Make It Simple, Otto Tuotanto ja ohjaaja Markus Virpiö.

Kampanjan mainosfilmissä nähdään muun muassa autotehtailija ja liukuhihnatuotannon kehittäjä Henry Ford. Historiankirjoihin on jäänyt Fordin legendaarinen lausahdus: ”Jos olisin tehnyt sitä mitä ihmiset pyysivät, olisin tarjonnut heille nopeampia hevosia.”

Yrittäjien videolla nähdään myös kirjapainon isä Johannes Gutenberg, painavan matkapuhelimen keksijä sekä merivedestä juomavettä suodattavan laitteen kehittäjä.

Katso allaolevasta linkista minidokumentti mainosfilmin kuvaamisesta. (Juttu jatkuu videon alapuolella)

Yrittäjät ovat luoneet kasvua ja kehitystä aina. Kun yrittäjä onnistuu, koko yhteiskunta hyötyy.

– Mitä yritysmyönteisempi ja yrittäjähenkisempi Suomi on, sitä paremmin kansakunnallamme menee. Sen puolesta Suomen Yrittäjät tekee töitä, markkinointipäällikkö Johanna Hallikainen sanoo.

Suomen Yrittäjät haluaa jäsenkampanjalla tuoda esiin järjestön tarjoamat lukuisat palvelut ja edut.

– Meiltä saat tukea, Hallikainen siteeraa jäsenkampanjan viestiä.

Jari Lammassaari

jari.lammassaari(at)yrittajat.fi